فولکس واگن می رسد برای برنج حلقه از coronavirus فضیلت-سیگنالینگ با ‘اجتماعی فاصله عاد (اما بدون اتومبیل)

فولکس واگن است coopted “اجتماعی فاصله” برای تبلیغ کامل با cutesy “دور” آرم VW. تلاش برای فروش اتومبیل در میان coronavirus مرتبط با کارخانه خاموش شدن ناگهانی این شرکت به نظر می رسد به امید شرکت فضیلت را پیدا خواهد کرد بیشتر خریداران.

جذاب به مشتریان خود را به “پیروی از قوانین اخلاقی و بهداشتی با مقدار زیادی از نظم و انضباط,” شرکت ماشین نوشته شده 55-نقطه دوم در اوایل این هفته glossing بیش دقیقا همان است که قوانین بیننده باید به دنبال تجمل به دنبال تبلیغ. این شرکت شروع به خاموش کردن آن کارخانه ها در اروپا در هفته گذشته و آن چینی گیاهان تنها در حال حاضر به آینده آنلاین, پس از آن روشن نیست آنچه در این آگهی قرار است به فروش دیگر از رفتار خوب – فولکس واگن و احتمالا بیننده را.

فولکس واگن ممکن است در تلاش برای اطمینان بخشیدن به رانندگان و سرمایه گذاران با نقطه – “ما ایستاده اند قوی از طریق بیش از یک بحران” خواندن یک صفحه از متن سفید روی پس زمینه آبی رنگ. اما جالب بدون زرق و برق به رخ کشیدن (به طور جدی ؟ فقط “بیش از یک“?) آمد بیشتر شبیه طلبانه دهیم buzzwords روز برای گرفتن برخی از این coronavirus حسن نیت.

چند winking اشاره به نزدیکی انسان به عنوان منبع فولکس واگن موفقیت – “ایستاده شانه به شانه,” “نزدیک شدن به یکدیگر” – به همراه شرکت, جدید, اجتماعی -, فاصله-تصویب آرم (به “VW” cowering در طرف مقابل از دایره علامت تجاری) بودند بعید است برای الهام بخشیدن به سرمایه گذار ایمان در یک شرکت است که در حال حاضر هشدار داد 2020 خواهد بود “سال سخت.” CFO فرانک Witter هشدار داد “ناشناخته عملیاتی و چالش های مالی” و “پایدار اقتصادی اثرات” می تواند قرار داده و فشار بیشتر بر روی این شرکت است.

همچنین در rt.com جهانی خودروسازان توقف تولید در ما گیاهان را به عنوان بخشی از ویروس مهار تلاش

در هر فولکس واگن – که نمادین ترین محصول سوسک است بیش از حد کوچک اجازه می دهد تا مناسب شش پا اجتماعی فاصله مقامات پزشکی توصیه می شود برای افرادی که در تلاش برای جلوگیری از عفونت است به دور از تنها شرکتی است که در ایران بازاریابی بالقوه در همه جا حاضر و پاتوژن. آئودی که متعلق به فولکس واگن و مرسدس بنز نیز ارتقا اتومبیل آنها بعید به فروش با استفاده از corona-مضمون پیام.

و هر کس از سرمایه گذاری مالی شرکت نایک مک دونالد و Tech داده اند اشاره به ناگهان-در همه جا حاضر مفهوم اجتماعی فاصله یا تغییر آرم خود را برای این مناسبت و یا ایجاد مضمون تبلیغات.

آلمان با نام تجاری است که به دور از تنها خودروساز تحت تاثیر فراگیر, کارخانه خاموش شدن ناگهانی. ماشین از همه علامت های تجاری شد و یکی از اولین پیش بینی کمبود به عنوان دور برگشت به عنوان ژانویه هنگامی که در اوایل جنبشها را برای رسیدن از این بیماری همه گیر در چین شروع وادار به تعطیلی کارخانه ها که در بخش های کلیدی هر چند مدیر عامل شرکت هربرت Diess به خبرنگاران گفت: هفته گذشته که بسیاری از VW چینی کارخانه بود بازگشایی شد.

فکر می کنم دوستان علاقه مند می شود ؟ به اشتراک گذاشتن این داستان!

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im