Unilever: بستنی در بهداشت شخصی در مستند

مردم در حال کار از خانه شده اند خوردن بستنی اما غفلت از عادات نظافت خود را کالاهای مصرفی غول Unilever پیشنهاد کرده است.

این شرکت گفت: بستنی فروش افتاده 26 درصد در سه ماه به ماه ژوئن است اما تقاضا برای شامپو و دئودورانت سقوط کرد.

آن گفت که تا به حال دیده می شود قوی “رشد در خانه مصرف غذاهای بستنی و چای” در طول مستند.

اما وجود داشته است “کمتر شخصی مراقبت از موارد از رفتن به محل کار و یا معاشرت”.

آن گفت: خرید و فروش برخی از محصولات مانند دست sanitiser حال افزایش یافت و همانطور که مردم به شدت تلاش برای نبرد Covid-19.

شرکت مگنوم و بن و جری برندها بیشترین بهره را به عنوان مردم خریداری شده بیشتر بستنی خوردن در خانه.

این شرکت که باعث می شود دئودورانت سیاهگوش و کبوتر صابون هشدار داده بود در مورد کاهش مراقبت های شخصی و فروش آن در آخرین معاملات روز رسانی در ماه آوریل است.

آن گفت که به عنوان مردم بیشتر مشغول به کار از خانه آنها را شستشو موهای خود را کمتر و قرار دادن اصلاح و حتی فرار از دئودورانت.

چهار ماه در آن گفت: مراقبت شخصی فروش تا به حال در ادامه به رکود است.

اما این گزارش افزایش تقاضا برای محصولات پاک کننده خانگی مانند Cif پاک کننده سطح و Domestos که مبارزات انتخاباتی به آموزش مصرف کنندگان در مورد هدفمند تمیز کردن بالا-سطوح تماس در صفحه اصلی برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus.

انعطاف پذیر کسب و کار

Unilever – که دارای مارک های چنین به عنوان Marmite و PG Tips چای – ارسال شده در 4% صعود در نیمه اول قبل از مالیات سود به رقم 4.5 میلیارد دلار (£3.5 میلیارد دلار) پس از مردم انبار رول توالت و دیگر کالاهای مصرفی در شروع coronavirus بحران است.

“در آمریکای شمالی و بخش هایی از اروپا وجود دارد تاثیر مثبت از خانواده فوت در ماه مارس ،

  • Unilever قطره ‘عادلانه’ از کرم پوست پس از واکنش
  • Marmite می گوید میخانه خاموش کردن به معنی بزرگتر کوزه

“الگوی مصرف و سپس normalised در سه ماهه دوم با افزایش سطح تقاضا برای بهداشت و خانه محصولات غذایی است.”

رئیس آلن Jope گفت: نتایج “نشان از انعطاف پذیری کسب و کار” به عنوان تقاضا از صنعت مهمان نوازی برای محصولات خود پس از سقوط هتل ها, رستوران ها, کافه ها و کافه ها بسته شده است.

اما با مردم در خرید مواد غذایی بیشتر به غذا خوردن در خانه, صفحه اصلی شرکت شاهد رشد دو رقمی در خرده فروشی مواد غذایی کسب و کار با Knorr, سوپ و Hellmann را انجام سس به شدت.

Unilever همچنین تایید کرد قصد دارد به چرخش کردن چای آن کسب و کار که شامل خانواده های دیگر مارک های چنین به عنوان لیپتون و بروک باند.

آن گفت: این امر به حفظ آن چای کسب و کار در هند و اندونزی و منافع مشارکت در آماده به نوشیدن چای سرمایه گذاری مشترک.

“تعادل یونیلور چای مارک و جغرافیای و تمام املاک چای باید آینده هیجان انگیز و این پتانسیل می تواند بهترین دست آورد به عنوان یک نهاد مجزا ،

“یک روند را در حال حاضر شروع به پیاده سازی جدایی است که انتظار می رود به این نتیجه تا پایان 2021.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesbuy stripe accountkorsan taksiKartal Sınırsız Escortinstagram gizli hesap görmeMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahis