تسکو می پرسد کارکنان برای تمیز کردن قفسه طبقه و لوس

خرده فروشی کارکنان خواسته می شود تا در تمیز کردن وظایف در تسکو کوچکتر فروشگاه پس از این زنجیره به پایان رسید قرارداد تمیز کردن خدمات برای کسانی که رسانه ها.

فروشگاه کارگران خواهد بود انتظار برای پاک کردن قفسه ها و یخچال mop طبقه و تمیز کارکنان امکانات توالت.

آنها داده خواهد شد و آموزش و زمان اضافی برای تکمیل وظایف اضافی.

تسکو گفت: پاکیزگی از آن فروشگاه بود “هرگز مهم تر بوده است” به عنوان همه گیر تبدیل راه UK فروشنده انجام کسب و کار.

“پس از یک محاکمه موفق ما پیدا کرده اند که به فروشگاه های ما بیشتر مالکیت و کنترل خود را تمیز کردن در نتیجه بهتر و بیشتر سازگار با استانداردهای” سخنگوی گفت.

تسکو را تمیز کردن خانه در آن 1,920 اکسپرس فروشگاه ها و راحتی مترو فروشگاه ها از 24 مرداد. ساعت بیشتر خواهد بود با توجه به تمیز کردن در فروشگاه ها به عنوان یک نتیجه از این تغییر تسکو گفت.

در حالی که خرده فروشی کارکنان خواهد بود مسئول برای بسیاری از وظایف تمیز کردن اطراف فروشگاه های این شرکت گفت: بیشتر “متخصص وظایف” مانند فشار شستشو و تمیز کردن بالا علائم خارج هنوز هم می تواند تکمیل شود توسط شخص ثالث تامین کنندگان.

بهداشت خطر است ؟

انگلستان سوپر مارکت دیدم یک افزایش بزرگ در فروش بین مارس و ژوئن به عنوان مصرف کنندگان ماند – و خوردند – در خانه به کمک شامل coronavirus. اما خرده فروشان مجبور به پیکربندی طرح بندی فروشگاه و معرفی جدید اقدامات بهداشتی و تجهیزات حفاظتی برای محافظت از کارکنان و مشتریان است.

در رسانه های اجتماعی مفسران ابراز نگرانی کرد که تسکو کارکنان خواهد بود مجبور به در یک نقش آنها در حال انتظار نمی رود که آن را ممکن است سازش بهداشت در فروشگاه ها.

تسکو گفت: کار خواهد بود تقسیم بین همکاران که هیچ یک خواهد بود مجبور به انجام نقش آنها نمی خواهید به.


آیا من باید به?

اگر رئیس خود می پرسد شما را به تمیز کردن اتاق و یا توالت می تواند به شما “نه”می گویند?

کار قرارداد معمولا می گویند کارکنان خواسته می تواند به انجام “وظایف دیگر” در خارج از عادی خود نقش با توجه به اشتغال مشاوره بدن Acas. امتناع به دنبال دستورالعمل می تواند مقدار به نقض قرارداد.

“یک انتظار وجود دارد که کارکنان باید انجام معقول درخواست از کارفرمای خود گفت:” تام نیل مشاور ارشد در Acas.

“بنابراین حتی اگر تمیز کردن و یا وظایف دیگر نیست به صراحت گنجانده شده در قرارداد خود را مگر اینکه از آن است که به وضوح غیر منطقی و یا کارمند است که مجهز به بیمار قادر به تکمیل کار آنها باید انجام درخواست. اگر یک درخواست معقول و منطقی رد شد, آن می تواند منجر به اقدام انضباطی.”

شما می توانید اختلاف خود را با کارفرما و چه به عنوان “معقول” و که ممکن است بستگی دارد که چه نقش شما شده است برای کار در وهله اول. چه منطقی است برای بار کارکنان و پرسنل امنیتی ممکن است غیر منطقی بانکی برای تحلیلگران و وکلاء.


آنلاین برخی از مفسران آن را نشان می دهد تبدیل شده است نسبتا شایع از کارکنان در محل کار و مدارس به انجام برخی از وظایف تمیز کردن اجازه می دهد تا بیشتر در تمیز کردن مکرر برای به حداقل رساندن گسترش ویروس.

بر پدر و مادر سایت Mumsnet اعضا گفت: در محل کار آنها خواسته شده بود برای تمیز کردن میز نشست اتاق و توالت بعد از استفاده خود را دارند. گفت: برخی از آنها خواسته شده است به استفاده از سفید کننده و مدیران گرفته تا تمیز کردن rotas.

یکی Mumsnet عضو گفت: کارکنان باید شی برای تمیز کردن درخواست: “من فکر نمی کنم آن را خوب استفاده از کارکنان حرفه ای به انجام این کار, و انتظار می رود مردم به هل دادن به عقب.

“حرفه ای تمیز کردن یک مهارت است (به آن را انجام دهد به سرعت و به طور موثر) و واقعا مناسب نیازهای کسب و کار به رسمیت شناختن که نه برخی از سریع پاک کردن از کسی که تمایلی و بهترین قرار داده و به انجام آن است.”

یکی دیگر از Mumsnet عضو گفت: “ما باید برای تمیز کردن اتاق کار, آشپزخانه, توالت عمومی و مناطق دو بار در روز پس وجود ندارد زمان زیادی باقی مانده برای کار واقعی….پاک کننده های ما گفتند که آنها دیگر مورد نیاز است!”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

نرم افزار گرامرلی

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesbuy stripe accountkorsan taksiKartal Sınırsız Escortinstagram gizli hesap görmeMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahis