آسمان ورزش باعث زانو حرکت تند و سریع خشم پس از درخواست بینندگان برای رای دادن به ‘جاذبه جنسی’ از مجریان – اما به نظر می رسد واقعا یک مسئله است ؟

با بینندگان نگاه کردن به آنها را برای ساعت ها در پایان شما می توانید درک کنند که چرا مجریان نمی لذت بردن از این ایده که قضاوت خود را به نظر می رسد در یک نظرسنجی. اما یک سوال ارسال شده توسط Sky Sports تصادف واقعا ارزش بیدار خشم?

اخبار ورزشی کانال های همیشه کنجکاو مفهوم است. بی معنی به غیر از طرفداران بصری جویدن آدامس برای گاه به گاه حامیان و گرامی با obsessives خود مقدمه به جریان اصلی تلویزیون در انگلستان در اوایل دهه 1990 کمک کرد تا در طول مسیر به یک سن بی امان عمل زندگی می کنند, مصاحبه ها و شایعات بی اساس.

ظاهرا کمی احمقانه – بدون نیاز به پوشیدن یک دست کت و شلوار به چت در مورد انتظار اهداف – آغاز به کار خود را نیز با هدف منعکس همیشه در اخبار ورزشی به عنوان یک ارزش نظیر از اخبار و سیاست یک ضرورت برای مخاطبان نیاز به نورد بینش و به روز رسانی.

هنگامی که آن را راه اندازی در انگلستان بیش از یک سال قبل از شروع, مدرن, لیگ برتر, آسمان, تیز نگاه و شدت بولتن اما پرسش باید مصرانه کمین در اطراف تعادل جنسیتی اخبار ورزشی کانال ها است که معمولا بیشتر شبیه جلسات نرم و صاف کردن عوامل املاک و اختصاصی از انجمن.

یک نقطه کم وارد در سال 2013 زمانی که تلویزیون به نظر می رسد کارفرمایان در مقابل مجلس کمیته گزینش به صورت سوال در مورد اشتغال خود معیار با سیاستمداران مشاهده است که مجریان زن در سراسر هیئت مدیره تمایل به تقریبا به طور انحصاری “خیلی جوان” و “جذاب” به دنبال قابل ملاحظه ای متفاوت به خود “میانسال, چاق و طاس” همتایان مرد.

“احساس وجود دارد خارج وجود دارد که اگر شما بیش از 30 در ورزش دانشمند بازی و سپس شما به پایان رسید” حزب کارگر را جیم شریدان گفت: در زمان ارائه افسرده ارزیابی برای بسیاری از بینندگان که تا به حال کمرنگ خواب عطف خود مدفوع نوار تجزیه و تحلیل به یک وبگاه حرفه ای.

همه از آن دیده می شود این کشف که آسمان مشترکان خواسته شده که برای رای دادن به Sky Sports ارائه شده توسط خود را به نظر می رسد ارائه مقدار زیادی از داد و بیداد. در توسعه شده است که در شروع به پریدن کرد در توسط PC تیپ بینندگان خواسته شد که به نظر در عکس های مختلف از مجریان و پر کردن تیک جعبه ارائه ضربه محکم و ناگهانی قضاوت از جمله “سکسی”“خوب” و “متکبر.”

برخی از مجریان در سوال باید گزارش خود را مطرح ناراحتی با کارفرمایان خود را نه به خاطر آنها تنها پس از یک مطلع شد که آنها به نظر می رسد در یکی از سوالات تعجب نسبی که تا به حال انجام شده است به بررسی.

در این صورت از آن را حس می کند برای مدیران به درخواست مخاطبان خود را در مورد زیبایی نظرات نشان می دهد که آنها ممکن است ساعت صرف تماشای. حتی بیشتر unobservant از ناظران را در پیدا کردن آن سخت به تصور کنید یک روز کامل از مشاهده بدون خطر مواجهه با حداقل یک immaculately مدل دهید غیرممکن به صورت زیبا به دنبال بازگشت در آنها را.

در عین حال برای همه متعاقب آن جوک و خشم بی معنی بررسی سوالات – آسمان گفت: آنها فرستاده شده توسط تصادف – بدون شک اشاره به عدم فکر و ارتباطات به جای هر چیزی بیشتر شوم.

مات و پرسشنامه های روانی و پروفایل همه خشم در میان افرادی که وقت خود را صرف تلاش برای جلب معنی دار پاسخ با داده ها اغلب از هر گونه توضیحات – درمان به عنوان گرد و غبار طلا. نیز آمار و ارقام مخاطبان و ارتباط رضایت – اصلی نیروی محرکه گیری.

برداشت اول می توانید تعداد اما حتی بیشتر بیدار از منتقدان تنها نیاز به انجام اندکی تحقیق کنید که به نظر می رسد نیست همه چیز را در یک صنعت است که در هیچ مسابقه زیبایی.

مشکل این است که قطع ارتباط بین کمی و کیفی اقدامات و اغلب جهان بسیار متفاوت از ویراستاران و پژوهشگران بازار و داد.

طرفداران ورزش در نهایت ارزش عقل و دانش و شوخ طبعی بیش از لهستانی و پاپ استار به نظر می رسد تجربه بیش از buzzwords, ماده بیش از سبک. فقط نگاهی به واکنش هنگامی که بی بی سی بی سر و صدا گذاشته شدن برخی از معتبرترین آستین خدمت مجریان اوایل این سال از دست دادن مخاطبان وفادار در طول راه.

مطالعات همواره نشان داده است که تلاش بیشتر نیاز می شود ساخته شده برای تشویق و حمایت از تنوع استعداد پرورش انواع و جامع طیف گسترده ای از آینده ارایه احساس راحتی گام گذاشتن در یک حرفه ای است.

ورزشی و پخش کارفرمایان می دانید که – و بیشتر نگرانی در حال حاضر از بازاریابی اشتباه است.

توسط Ben Miller

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de