نامه ای از کار را به سایه وزیر فرهنگ Jo استیونس به ارتباطات تنظیم کننده Ofcom خواسته است که RT رسانه مجوز بررسی شود اما یک نظرسنجی نشان می دهد حزب خود را نمی خواهند, سانسور, اما به تصمیم گیری خود را.

نظرسنجی انجام شده توسط نیروی کار مردمی می یابد تنها 26 درصد از نیروی کار حامیان احساس حزب باید دنبال داشتن خروجی رسانه ها را مجوز بررسی توسط یک شخص ثالث.

در حالی که یکی دیگر از 19 درصد جواب نداد در هر صورت 55 درصد از 620 پاسخ دهندگان گفت: هیچ.

و اگر کسانی که 55 درصد معتقدند RT مغرضانه است بسیاری از اظهار نظر که تعصب باعث می شود آنها را متفاوت از دیگر رسانه و هنوز هم وجود دارد مقدار پوشش است.

همچنین در rt.com کار نامه ای خواستار لغو RT مجوز است ‘مخرب’ اثبات جنگ انگلستان در مطبوعات آزاد – افشین Rattansi

“من برای مصاحبه. آنها بسیار متعادل و منصفانه است. این مصاحبه یک سوال بپرسید اجازه می دهد یک پاسخ کامل و سپس درخواست دنبال کردن سوالات. بسیار خوب و به مراتب بهتر از معادل آن در بی بی سی” یک جواب گفت.

“من مطمئن هستم که RT است مراقب باشید به علت بیش از حد بسیاری از امواج با دولت روسیه است. اما این امر همچنین به بی بی سی و دولت بریتانیا” دیگر اضافه شده.

دیگری گفت: به عنوان یک “پسر بزرگ” او ترجیح داده برای تصمیم گیری در مورد که در آن او می شود اخبار خود را به جای دولت است.

“من می دانم RT است که به طور موثر دولت اجرا شود. اما به عنوان یک پسر بزرگ من ترجیح می دهم به استفاده از خود من قضاوت به جای داشتن یک خروجی رسانه ها سانسور.”

از کسانی که در نظرسنجی 68 درصد نیز بر این باورند RT مفید را فراهم می کند پوشش رسانه ای.

در استیونس’ نامه ای به Ofcom از آن ادعا شد که RT خطرناک “نفوذ سیاسی.” اتهام بود بر اساس گزارش های اطلاعاتی و امنیتی و کمیته ای که به نام رسانه های اجتماعی شرکت ها در انگلستان برای “عدم شركت” در سرکوب “دروغ” از RT.

در این گزارش ادعا RT کمک نفوذ انگلستان سیاست به نفع روسیه مانند تداخل با Brexit رای اما شکست خورده به هر نمونه.

همچنین در rt.com مطبوعات آزاد? کار نامه خواسته RT بریتانیا مجوز لغو می شود در نور ‘محکم’ روسیه گزارش داد که هیچ نمونه یا اثبات

اگر دوست دارید این داستان به اشتراک گذاری آن با دوستان!

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی