شمال: شرکت راه آهن به ارمغان آورد تحت کنترل دولت


پخش رسانه ای است که بر روی دستگاه شما پشتیبانی نشده

مشکل شرکت راه آهن شمال است که به ارمغان آورد تحت کنترل دولت.

این تصمیم که این شرکت حق رای دادن محروم از اپراتور Arriva راه آهن شمال از 1 مارس گرفته شد و سال های پس از اختلال عمده.

وزیر حمل و نقل Grant Shapps گفت: مسافران بود “اعتماد از دست رفته در شمال را به شبکه راه آهن”.

Arriva آن گفت: “درک این تصمیم دولت” اما مشکلات شده بود تا حد زیادی با توجه به “عوامل خارجی” مانند راه آهن و زیرساخت ها است.

شمال مسافران مواجه شده اند راه آهن هرج و مرج همیشه از جدید جدول زمانی معرفی شدند در مارس 2018 و دقت و قابلیت اطمینان مشکلات همچنان به سوختگی شبکه.

پخش رسانه ای است که بر روی دستگاه شما پشتیبانی نشده

آقای Shapps گفت: “مردم در سراسر شمال سزاوار بهتر جوامع خود را سزاوار بهتر است و من مصمم به دستیابی به آن است.”

این حرکت به معنی خدمات خواهد بود که توسط یک سلاح طول دولت متعلق به شرکت.

  • ‘خوب است رهایی’ به شمال راه آهن
  • چه اتفاقی می افتد به شمال راه آهن بلیط ؟

آلمانی-بر اساس Arriva شده بود با توجه به اجرای شمالی تا مارس سال 2025 است.

اما آقای Shapps نشان داد در ماه اکتبر او درخواست کرده بود یک پیشنهاد از شمال به طرح برنامه های خود را برای بهبود خدمات پس از “غیر قابل قبول” تاخیر و لغو شد.

بخش حمل و نقل پس از آن تا به حال در نظر بگیرید که آیا به دست جدید کوتاه-مدت قرارداد به Arriva یا به nationalise خدمات با قرار دادن کنترل دولت اپراتور Last Resort (OLR) مسئول است.

آنچه رفت را اشتباه در شمال?

این شرکت مواجه شده است و طیف وسیعی از مشکلات در سال های اخیر از جمله گسترده لغو و تاخیر پس از معرفی جدید جدول زمانی.

آن نیز مواجه چالش با توجه به زیرساخت های پروژه اعتصاب و پیری ناوگان قطار. ادامه عملکرد ضعیف آن را به دست آورده نام مستعار ‘شمالی شکست’ از سرخوردگی مسافران است.

آمار اخیر از دفتر راه آهن و جاده نشان داد که چگونه فقط 56 درصد از شمالی قطار وارد ایستگاه در عرض یک دقیقه از زمان اعلام شده در جدول زمانی در 12 ماه به 7 دسامبر.

که در مقایسه با به طور متوسط در سراسر بریتانیا 65 درصد است.

چه چیز دیگری مقصر است ؟

شمالی گفت: عوامل خارجی ساخته شده بود این شرکت برنامه ریزی برای شبکه “undeliverable”.

این شامل طولانی مدت صنعتی اقدام توسط RMT و تاخیر و لغو پروژه های زیربنایی.

بیش از نیمی از تاخیر در انگلستان کل شبکه راه آهن شد به مشکلات زیربنایی مانند سیگنالینگ.

دولت متعلق به شرکت شبکه راه آهن قرار گرفت و در یک هشدار در اوایل این ماه خود را برای خدمات ضعیف در مسیرهای شمال غرب و Midlands.

پخش رسانه ای است که بر روی دستگاه شما پشتیبانی نشده

چه کسی را بیش از ؟

شمال خدمات انتقال از Arriva راه آهن شمال به جنوب قطار محدود به تازگی تشکیل شرکت تابعه از بخش حمل و نقل را OLR.

OLR عمومی شرکت کارکنان مجرب و آموزش مدیران که گزارش به طور مستقیم به دولت است.

آن را در حال حاضر مدیریت لندن شمال شرق راه آهن (LNER) حق رای دادن پس از خدمات راه آهن در سواحل شرق خط اصلی آورده بودند دوباره تحت کنترل دولت در ماه مه سال 2018 است .

این بود که تنها قرار است به آخرین برای مدت دو سال.

چه مسافران فکر می کنید ؟

برای بسیاری از افرادی که در مواجهه مکرر با تاخیر رفت و آمد در شمال, قطار, اخبار استقبال شده است.

“خوب است رهایی” گفت: سام Barnes, 56, از تدمردن, West Yorkshire.

“من توسط یک راننده قطار در لندن راه و زمانی که او پس از اتمام شیفت آن او را طول می کشد سنین به خانه در شمال به عنوان آنها همیشه به تعویق افتاد.”

جزئیات بیشتر در مورد چگونه شمالی از مسافران واکنش نشان داد.

آنچه دولت می گوید

آقای Shapps توصیف این حرکت به عنوان “یک آغاز جدید برای شمال” اما او به صدا توجه داشته باشید از احتیاط برای کسانی که انتظار فوری چشمگیر بهبود.

“شمال شبکه های بزرگ و پیچیده و در برخی از چیزهایی که در اشتباه هستند در حال رفتن به سریع یا آسان برای قرار دادن حق,” او گفت:.

بسیار بدخیم هاي قطار هنوز هم باید جایگزین و آقای Shapps گفت: فن آوری های جدید خواهد بود نورد به شناسایی ازدحام مسائل.

او همچنین نشان داد قصد دارد برای گسترش سیستم عامل در 30 ایستگاه در بخش شمالی شبکه اجازه می دهد تا برای دیگر قطار.

دولت جدید متعلق به شرکت خواسته خواهد شد که برای آماده سازی یک طرح در 100 روز اول “به مطمئن شوید که ما ترک هیچ سنگ نمیماند که پشت در بهبود این حق رای دادن برای مسافران”.

این یک لحظه ناراحت کننده برای دولت است. در پایان nationalising گسترده این شبکه رفت و آمد بود و آن را تنها گزینه است.

توافق برای تغییر Arriva قرارداد و نگه داشتن این شرکت در هیئت مدیره امکان پذیر نیست چرا که به صورت تجاری و سیاسی خوشایند معامله می تواند یافت نمی شود.

آنچه که دولت می خواهد در شمال یک عملکرد جدید-مرتبط با قطار قرارداد مانند موجود برای Merseyrail و لندن Overground که کمتر در معرض خطر قرار داده در این آموزش شرکت.

به عنوان یک راه آهن رئیس توصیف این نوع از سیستم خواهد بود بسیار شبیه به یک ملى راه آهن اما شرکت های خصوصی هنوز هم نقش بازی.

شمالی را شکست و در بخش های بزرگ به زیرساخت های باستانی که در تلاش برای مقابله با این حجم بالا از قطار و مسافران در زمان اوج.

به سادگی وجود دارد هیچ گلوله نقره ای برای بهبود راه آهن ما.

چه شده است این واکنش ؟

Greater Manchester شهردار اندی برنهام و لیورپول شهر منطقه همتای استیو Rotheram تشریح این خبر را به عنوان یک “پیروزی” برای مسافران است.

در یک بیانیه مشترک آنها به نام دولت را به “متعهد به سرمایه گذاری در مقدار مورد نیاز راه آهن زیرساخت ها و کار با رهبران سراسر شمال به ارائه چشم انداز و بودجه مورد نیاز برای ساخت مدرن شبکه حمل و نقل است که مردم منطقه ما سزاوار”.

مانوئل Cortes دبیر کل TSSA حمل و نقل اتحادیه اروپا با استقبال از تصمیم اما گفت که دولت باید درک کند “امتیاز ما و راه آهن در حالی که چاشنی دهان سهامداران با طلا به طور کامل شکست خورده است”.

میک Whelan, دبیر آموزش رانندگان اتحادیه ASLEF همچنین هشدار داد “وجود دارد نمی توان بهبود فوری”.

“[این است که] از آنجا که بسیاری از سیستمیک شکست در شمال – تحویل اواخر جدید نورد سهام, لغو توسط دولت محافظه کار از زیرساخت های ارتقاء در تلاش برای اجرای یک سرویس با بیش از حد تعداد کمی از رانندگان – نمی توان یک شبه رفع,” او گفت:.

چگونه شمالی در پاسخ?

کریس Burchell, Arriva انگلستان, مدیر عامل گفت که او به رسمیت شناخته شده “به طور کلی بهبود خدمات را به سرعت به اندازه کافی”.

“برای این که ما از صمیم قلب عذرخواهی می کنیم” او گفت:.

او همچنین تشکر کارکنان برای کار “خستگی ناپذیر بیش از چهار سال گذشته است”.

“من مطمئن هستم که به عنوان یک نتیجه از عزم و اراده و کار سخت از شمال راه آهن تیم آنها کمک کرده اند مجموعه ای از پایه های قوی برای بهبود آینده در شبکه است.”

چه بعدی برای مسافران?

در حالی که نام اپراتور را تغییر دهید در 1 مارس, نام تجاری, در قطار همان باقی خواهد ماند و کارکنان خواهد شد نگه داشتن شغل خود را.

بیش از چند هفته آینده خدمات خود ادامه خواهد داد به اجرا و مشتریان باید برای خرید بلیط در راه معمول شمالی قطار محدود گفت.

بلیط های خریداری شده برای سفر با استفاده از چندین شرکت قطار هنوز معتبر خواهد بود یک سخنگوی اضافه شده است.

بیشتر اطلاعیه ها ساخته خواهد شد هنگامی که انتقال کامل در 1 مارس.


اگر شما یک سوال در مورد, شمال, خدمات و یا حق رای دادن و اجازه دهید ما می دانیم با تکمیل فرم زیر.

در برخی از موارد سوال شما منتشر خواهد شد نمایش خود را از نام و سن و موقعیت به عنوان شما آن را ارائه مگر اینکه شما در غیر این صورت دولت. جزئیات تماس خود را هرگز خواهد بود منتشر شده است. لطفا اطمینان حاصل شود شما را خوانده و شرایط و ضوابط.

اگر شما در حال خواندن این صفحه در اخبار بی بی سی, برنامه شما نیاز به بازدید از نسخه موبایل سایت بی بی سی برای ارسال سوال خود را در مورد این موضوع.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net