نیسان پشت بریتانیا گیاه آن را به عنوان پرده طرح بقا

نیسان در انگلستان کارخانه در ساندرلند باز خواهد ماند و به عنوان خودروساز ژاپنی انجام یک بازسازی ساختار جهانی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

آن را به نزدیک کارخانه خود در بارسلونا با از دست دادن حدود 2800 شغل پس از شرکت سقوط به رقم 6.2 میلیارد دلار (£5bn) از دست دادن خالص در سال مالی گذشته.

نیسان است برش و تولید و ماشین مدل پس از فروش کاهش یافت و قبل و در طول Covid-19 شیوع.

این شرکت از دست دادن خالص است که آن را برای بیش از 10 سال است.

بازسازی

نیسان بخشی از سه راه اتحاد با رنو و میتسوبیشی که در حال بازسازی عملیات جهانی برای فعال کردن آنها را به کار نزدیک تر و کاهش هزینه ها.

نیسان گفت: این امر تمرکز بر چند “بازارهای کلیدی” از جمله ژاپن و آمریکای شمالی و چین است.

در یک نشست خبری خود رئیس گفت که آن را “حفظ” حضور خود را در اروپا خواهد شد اما ترک اتاق بیشتر برای شرکای ائتلاف وجود دارد مانند رنو. شده است وجود دارد حدس و گمان است که رنو می تواند تغییر برخی از تولید به ساندرلند کارخانه.

نیسان اجرایی ماکوتو اوچیدا گفت: نشست خبری شرکت خواهد حفظ تولید در آن ساندرلند گیاه.

آن را شروع به ساخت اتومبیل وجود دارد دوباره در ماه ژوئن پس از تولید متوقف شد با توجه به کروناویروس مرتبط با مستند اقدامات است.

قبل از تعلیق کارخانه آماده شد برای تولید نسل بعدی قشقایی به دلیل سال آینده. کارخانه بریتانیا بزرگترین کارخانه خودرو استخدام حدود 7000 نفر است.

آقای اوچیدا توصیف بسته شدن بارسلونا کارخانه به عنوان “یک تصمیم بسیار دشوار است”.

“از دست دادن شغل ما اسپانیایی همکاران تاسف یادآوری است که ساخت خودرو است در مواجهه با چالش های فوق العاده ای گفت:” استیو خار ملی افسر خودرو در متحد اتحادیه.

او افزود که متحد است که به دنبال اطمینان از نیسان “که با اقدامات کاهش هزینه صحبت در مورد تاثیر نیست ما اعضای شغل و شرایط و ضوابط یا مزایای دیگر در اروپا و کارآمد ترین گیاه ساندرلند.”

‘آه امداد’ به صورت ساندرلند کارگران

این خبر خوبی است. برای امروز نیسان کارگران می تواند یک آه امداد تنفس که ساندرلند به رسمیت شناخته شده به عنوان مهم تولید تسهیلات برای آینده است.

با این حال بسیاری از سوالات باقی می ماند. نیسان را شناسایی کرده است و ژاپن و آمریکای شمالی و چین به عنوان “هسته” بازار – نه اروپا. در اروپا نیسان شریک اتحاد رنو فرض خواهد شد بیشتر نقش و نفوذ خود را در اروپا در زمانی که بازار خودرو در جهان را بسیار تهاجمی کاهش هزینه.

این سوال ممکن است بوجود می آیند در آینده – که واقعا در شارژ در اروپا ؟ اگر آن را به رنو و آنچه که برای آینده سرمایه گذاری در یک پست-Brexit انگلستان ؟ نیسان به تنهایی در گفت و گو با ظرفیت هفت میلیون اتومبیل زمانی که آن را تنها نیاز به ظرفیت پنج میلیون نفر است.

تنها گیاهان است که می تواند نشان دادن توانایی به ظالم در مورد هزینه ادامه خواهد داد برای جذب سرمایه گذاری است. به عنوان پروفسور دیوید بیلی توییتی این صبح: “یک بار دیگر نیروی کار را به جلو و از همه متوقف می شود به کار انعطاف پذیری برای دریافت هزینه های پایین”.

بنابراین برخی از کمربند سفت جلوتر اما کارگران در ساندرلند خواهد بود خدا را شکر آنها را در همان موقعیت به عنوان همتایان خود در اسپانیا و اندونزی که در آن گیاهان بسته است.

افت در فروش

در روز پنج شنبه نیسان نیز مشخص شده برنامه ای برای کاهش طیف وسیعی از مدل های اتومبیل ها و کامیون ها در دسترس به منظور کاهش هزینه ها.

آن گفت: این امر کاهش تعداد مدل ها از 69 به حدود 55 بیش از چند سال آینده به جای تمرکز بر روی وسایل نقلیه الکتریکی و ماشین های ورزشی.

نیسان گفت که فروش در سراسر جهان از آن وسایل نقلیه بین ماه های ژانویه و مارس کاهش یافته بود 31.1 درصد در مقایسه با همان آخرین دوره سال است.

اما حتی قبل از Covid-19 شیوع نیسان فروش و سود بوده است سقوط وادار کردن آن به عقب نشینی از توسعه بلند پروازانه طرح ابداع شده توسط شرکت-رییس رهبر Carlos Ghosn.

این خودروساز است سود عملیاتی سقوط کرده بود به مدت چهار سال در یک ردیف به عنوان آن را تعقیب سهم بازار به خصوص در امریکا که منجر به ظرفیت در آن ماشین گیاهان و تند تخفیف.

همه گیر اضافه شده و در عین حال فشار بیشتری در این شرکت به گام تا هزینه های آن-برش تلاش. روز پنج شنبه شرکت گفت: آن را بیش از حد دشوار است برای پیش بینی عملکرد خود در سال آینده با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

آقای اوچیدا گفت که این شرکت تمرکز اصلی در این بیماری همه گیر شد و در حال حاضر به دنبال رشد پایدار” به جای فروش گسترده گسترش آن دنبال شده در گذشته است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de