نزدیک به 2 در 5 آمریکایی ها نمی خرید تاج آبجو بیش ویروس نگرانی — بررسی

آمریکایی ها در حال فرار از تاج آبجو در droves بیش از نگرانی در مورد بیماری کروناویروس با توجه به یک جفت نظرسنجی با عنوان بسیاری از 38 درصد از آبجو-مصرف کنندگان ظاهرا صرف نظر کردن از این نوشیدنی در غلط germaphobia.

چشم نورد و فک ضربه کف در سراسر آمریکا در روز جمعه به عنوان کاربران رسانه های اجتماعی شانس به یک مقاومت CNN headline “آشکار” بیش از یک سوم از آمریکایی ها “نه خرید تاج تحت هیچ شرایطی در حال حاضر.” تا به حال نزدیک به دو در پنج ساکنان ایالات متحده واقعا سوگند یاد کردن آبجو محبوب با نام تجاری از ترس از تسلیم شدن به بسیار به کرات اپیدمی?!

همچنین در rt.com که برجستگی coronavirus ارزیابی تهدید به “بسیار بالا” خطر جهانی

آزادی مطبوعات نوید بررسی نتایج merited یک نگاه دقیق تر هر چند 38 درصد تعداد بود — از لحاظ فنی درست است. 5W روابط عمومی یافت می شود تنها 4 درصد از همیشگی تاج مصرف کنندگان مایل به قرار دادن نوشیدنی های مورد علاقه خود را به دلیل ویروس در حالی که یک ابرو بالا بردن 14 درصد خواهد بس سفارش آن را در مکان های عمومی, شاید نگران آینده پسر در نوار فکر می کنم آنها یکی از آلوده. برخی از 16 درصد از افراد مورد مطالعه بودند “اشتباه در مورد اینکه تاج آبجو مربوط به کروناویروس.”

هرگز اجازه دهید به جزئیات راه برخی از درجه یک clickbait کاربران رسانه های اجتماعی کشف و ضبط این فرصت را به دریچه ناکامی های خود را با به طور کلی سطح فکری مردم آمریکا.

دیگران تفسیر نگران کننده آمار و ارقام به عنوان خالص چرخش.

حداقل یک تویتر آورده بدنام 2015 نظرسنجی نشان داد که تقریبا یک سوم از رای دهندگان جمهوری خواه بودند حاضر به بمب Agrabah داستانی تنظیم دیزنی فیلم علاءالدین احتمالا فقط به خاطر این صدا عربی.

در واقع “حدود یک سوم از آمریکایی ها” به نظر می رسید که برخی از مسائل عمده در سراسر طیف سنجی…

نام تجاری موانع مانند تاج را می توانید کاملا از بین بردن یک شرکت, هر چند آن را اجتناب ناپذیر پدر و مادر, شرکت, صورت فلکی مارک سهام با ثبات بود تا آن را تضعیف به کاهش شدید هفته پیش

نظرسنجی YouGov در بر داشت تاج را “buzz score” بر اساس اینکه آیا پاسخ دهندگان تا به حال چیزی شنیده مثبت یا منفی در مورد آبجو بود nosedived از 75 به 51 در طول فقط دو ماه در میان ما بزرگسالان با نظرات موجود در مورد نام تجاری در حالی که “قصد خرید” در پایین ترین سطح خود در دو سال است. صورت فلکی مدیران به احتمال زیاد دروغ گفتن در شب بیدار فکر 1970 رژیم غذایی آب نبات ‘Ayds که ناپدید شد خاموش چهره زمین در سال 1980 به دلایلی که احتمالا آشکار است.

فکر می کنم دوستان علاقه مند می شود ؟ به اشتراک گذاشتن این داستان!

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im