فقط آن را انجام نمی’: Nike, هدر رفته هیچ زمان ساخت آگهی در جورج فلوید مرگ اما آنچه انگیزه های واقعی خود را در پشت پیام?

نایک را تقبیح نژادپرستی با تعویض شعار خود را به حمایت از اعتراضات در آمریکا بیش از مرگ جورج فلوید یک مرد کشته شده به دست پلیس. آیا ما واقعا نیاز به یک چند ملیتی وزن در بیشتر تبلیغات ؟

به کاخ سفید تعطیل است لس آنجلس آزادراه متوقف شده است و ساختمان های سوختگی در مینیاپولیس آن را هیچ جای تعجب است که نایک احساس می کند در زمین امن به سرعت چرخ کردن یک احساسی آگهی.

آخرین زمان شرکت در پاسخ به اجتماعی و بیداد, ایجاد یک کمپین بزرگ مردم به “قربانی کردن همه چیز” به “باور به چیزی” آن را در اطراف موضوعات مشابه در سال 2018 وقتی NFL quarterback khezri انجام زانو اعتراض به خشونت پلیس.

Castigated توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و از تجلیل و پرچم آمریکا Kaepernick اقدامات ثابت تفرقه قرار داده و نایک در مواجهه با بسیاری از.

بیشتر بخوانید: #JustBurnIt: خشمگین نایک مشتریان از بین بردن دنده های ورزشی بیش از Kaepernick آگهی (ویدئوها)

این حرکت به پایان رسید تا به دنبال مانند یک هوشمندانه محاسبه خطر است. هر چه خود را از دیدگاه یک برنده روشن بود: Nike خندید خاموش متعاقب آن تحریم به رکورد 5 درصد سهام افزایش در سال بعد از آن پرده برداری پیام خود را با Kaepernick بالغ به 6 میلیارد دلار افزایش در ارزش کلی.

همچنین در rt.com چه قربانی دقیقا؟’ نایک انتخاب Kaepernick برای ‘آیا فقط این کمپین نتیجه معکوس

نایک همواره موقعیت خود را به عنوان یک قهرمان از wokeness ، pouncing در هر فرصتی برای به اشتراک گذاشتن نورافکن با sportspeople آشنائی اختلاف است. Kaepernick حال نایک معامله اما نه تا به حال شده است در یک آگهی از سال 2011 قبل از اینکه به طور ناگهانی منصوب صورت فقط آن را انجام دهد ” تابلوهای تبلیغاتی پس از مصرف خود ایستاده است.

پس از سال 1988 ورزشی غول گوناگون ادعا به آدرس سن گرایی جنسیتی همجنسگرا ستیزی تبعیض جنسیتی نابرابری و انواع دیگر علل از طریق براق آگهی و فیلمبرداری. آگهی های همیشه بسته چشمگیر پانچ – “نمی تظاهر وجود یک مشکل در امریکا” می گوید: آخرین, در حالی که یک پیانو آرام پخش در پس زمینه.

اما این ایده که نایک در حال کار در یک روح همبستگی و از خود گذشتگی در سیستم عامل آن است که درخواست تجدید نظر به یک هسته پایه مشتری تا حد زیادی ساخته شده است تا از زیر-35s است خیالی به حداقل می گویند.

به عنوان یک بیننده قرار داده و آن را: “خوب است که فوق العاده است که شما ساخته شده یک دقیقه طولانی فیلم اما آنچه شما انجام می دهند برای کمک به? از چند میلیارد دلار شرکت من احساس می کنم باید کمی بیشتر انجام می شود علاوه بر این برخی از متن سفید روی پس زمینه سیاه و سفید.”

پول و شما می توانید شرط می بندم که مدیران بازاریابی و boardroom کارفرمایان که به نظر می رسد این تبلیغات در نوک انگشتان خود را هر زمان که فرصت ناشی میشود که فکر دو بار تا به حال رکود مالی بیش از 3 درصد آنها شاهد روز پس از راه اندازی Kaepernick آگهی خود ادامه داد.

به عنوان آن است که این کمپین بیشتر از تولید عظیم موج در سود. زمان تهمت هشدار داده بود آنها “کاملا کشته با خشم و تحریم” در طول مشارکت خود را با Kaepernick نایک در حال حاضر دیده می شود, خرید و فروش آنلاین پرش با 25 درصد است.

این یک سعی کردم-و-آزمایش ترفند: 32 سال پیش در یک آگهی شامل shirtless هشتاد ساله والتر اسکات تقدم درآمد افزایش از حدود 877 میلیون دلار به بیش از $1.2 میلیارد دلار است. با چنین سرسام آور مالی مشوق در کارت شما می توانید درک کنند که چرا مردم ممکن است واکنش نشان می دهند با کمی خسته بدبینی به اینکه گفته می شود “بخشی از این تغییر تا زمانی که همه ما پیروزی است.”

“بنابراین ما در حال ساخت تبلیغات در مورد این در حال حاضر با نایک نماد در پایان؟” یک کاربر خواسته در توییتر و اضافه کرد: “اگر نایک در واقع هل دادن برای تغییر واقعی آنها حمایت خواهد لوایح برای تصویب قانون برای کمک به پایان دادن به این نظام نژادپرستی نه فقط با قرار دادن تبلیغات است.”

قطعا وجود دارد جنبه های مثبت به یک نام تجاری با چنین همه جا نفوذ تبدیل آن توجه به علل اجتماعی: positing سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, کمپین برخی از حامیان حمایت نایک برای صحبت کردن و تمجید از “شجاعت” آنها تا به حال نشان داده شده توسط خطر بیگانه مشتریان زمانی که آنها خود را تراز وسط قرار دارد با Kaepernick اختلاف است.

“آنها صحبت می کرد و با افتخار از دست دادن صدها هزار نفر از نژادپرست سفید پیروان” با اشاره به یک فن در یک پیام قدردانی در زمان بحران در ایالات متحده است. “و هنوز دوباره در آنها به شدت و علنا صحبت کردن در برابر درمان از مردم است.”

سوال را نیز مطرح شده توسط ناظران که با اشاره به این که یک شرکت با درآمد خالص بیش از 4 میلیارد دلار باید هنوز هم در مواجهه با فشار به درمان مردم خود به درستی و اثبات آن وجدان اجتماعی فراتر از تابش خیره کننده از بنر های تبلیغاتی.

در سال گذشته عمده گزارش به اخلاق در تولید پوشاک به این نتیجه رسیدند که نایک هنوز راه طولانی برای رفتن به اطمینان حاصل شود که کارگران در آن جهانی زنجیره تامین کسب درآمد به اندازه کافی برای زنده ماندن در تماس با این شرکت متعهد به پرداخت دستمزد برای کارکنان بسیاری از آنها در میان فقیرترین در جامعه و از پیشینه اقلیت.

همچنین در rt.com فقط آن را انجام نمی: 5 بار ما ورزشی نایک غول آمد زیر آتش

اتهام ریاکاری, کنار, شاید این امر می تواند یک چیز بد نیست اگر بیشتر برندها می خواستم حداقل به نظر می رسد به صحبت کردن در مسائل اجتماعی. اما اضافه کردن یک کلمه به یک شعار و چسباندن یک سری از احساسات در یک صفحه نمایش است که در مورد به عنوان حداقل یک قمار به عنوان نایک می تواند ساخته شده با توجه به ثروت خود را در تهاجم به این نوع از مسائل را تولید کرده اند در گذشته است.

برای هر کسی که خسته لحظه پیام های بازاریابی, آن را سخت به چشم پوشی از این واقعیت است که نتیجه این تبلیغات است رکورد فروش و زنگ tills.

توسط Ben Miller

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de