خیلی بیشتر محلی ورودی مورد نیاز است اگر بریتانیا بزرگترین پروژه های زیربنایی هستند خود را برای ارائه مورد نظر اجتماعی و اقتصادی مزایای نمایندگان مجلس گفته اند.

بیش از حد اغلب با مشاوره با جوامع تحت تاثیر قرار گرفت و پس از تصمیم گیری های مهم در حال حاضر در نظر گرفته شده است که مدیریت عمومی کمیته گفت.

نام آن را به صورت بازخورد به حساب گرفته شود قبل از بودجه داده شده است و اطلاعات بهتر در مورد نحوه اندازه گیری موفقیت.

دولت گفت که متعهد به همکاری با مردم محلی.

در یک سخنرانی در ماه گذشته نخست وزیر بوریس جانسون مجموعه ای از طرح برای سرعت بخشیدن £5bn ارزش برنامه ریزی شده هزینه های حمل و نقل پهنای باند و بیمارستان و مدرسه و مناطق دیگر در پاسخ به آسیب های اقتصادی ساخته شده توسط coronavirus.

این می آید در بالای £640bn در برنامه ریزی هزینه های زیربنایی بیش از پنج سال آینده وعده داده شده در مارس بودجه به عنوان بخشی از دولت “درست کردن” دستور کار است.

  • محمد مرسی ‘آمریکا’ برای ساخت پست-coronavirus
  • هنگامی که HS2 باز و چقدر هزینه خواهد داشت ؟

اما در گزارش جدید این کمیته حزب گفت: اهداف برنامه های دولت باقی مانده است “ill-defined” و یک روز ملی زیرساخت استراتژی باید منتشر شود “قبل از یک پنی صرف پروژه های جدید”.

آن هشدار داد که میلیاردها دلار پول در معرض خطر بودن “حیف و میل” مگر اینکه پروژه های آینده نگر بودند بهتر هماهنگ وجود دارد شفافیت بیشتر خود را تحویل و واضح تر معیار برای آنها اقتصادی و اجتماعی ارزش.

توصیه های آن عبارتند از:

  • پروژه باید قبل از ارزیابی دقیق از منطقه ای و محلی نیاز دارد
  • بودجه فقط باید تایید شود و اگر نتايج محلی رایزنی های پذیرفته شده
  • داده های مورد استفاده برای ارزیابی عملکرد باید بسیار واضح تر و در دسترس عموم
  • مدیران پروژه می تواند پرداخت بیشتر به استخدام افراد با مهارت های مناسب

آن صندلی محافظه کار MP ویلیام Wragg گفت: وزرای تا به حال روشن است که برخی پس از Covid پروژه را تحویل پایین تر بازده مالی از سنتی تلقی قابل قبول – اما آنها هنوز هم توجیه خود را گسترده تر اجتماعی تاثیر به خصوص در مناطق که تا به حال دیده می شود سطوح پایین تر از هزینه های در دهه های اخیر.

‘پایان در خود دارد’

او گفت: وزارت خزانه داری را معیار برای ارزیابی شایستگی های فردی پروژه ها باید تجدید نظر برای اطمینان از طرح های در شمال انگلستان و در مناطق روستایی – که در آن نرخ رشد شده اند در طول تاریخ کندتر هستند نادیده گرفته شده است.

“به عنوان ملت embarks در یک دوره قابل توجهی از هزینه های زیربنایی ما باید تمرکز بر روی چه مقدار از آنها ارائه مزایای آنها مجموعه ای را برای رسیدن به و پایه ای برای بودن با توجه به پیش بروید” او گفت:.

“در حال توسعه همانند پروژه های زیربنایی باید تبدیل به یک پایان در خود دارد.

“ما باید حرکت به دور از کوتاه مدت مشاهده است که اقدامات ارزش پروژه های بزرگ در نظر از اینکه آیا آنها در زمان به پایان رسید و انتظار می رود هزینه.”

اوایل سال جاری دولت در نهایت به رفتن پیش برای ساخت و ساز از HS2 خط راه آهن با توجه به اتصال لندن به بیرمنگام منچستر و لیدز پس از سالها تاخیر و هماهنگ میان مخالفان از زندگی مردم در طول مسیر پیشنهادی و محیط زیست شدند.

طرح های دیگر در دولت £450bn عمده پروژه های نمونه کارها مانند Crossrail نیز دچار تاخیر و هزینه بیش اجرا می شود در حالی که آینده یک باند جدید در فرودگاه هیترو در شک و تردید.

این گزارش هشدار داد در برابر “پراکنده-gun” رویکرد به انتخاب پروژه های آینده و دوباره فکر می کنم که چگونه به تعامل با جوامع محلی.

آن گفت: “بیش از حد اغلب محلی مشاوره آغاز می شود پس از تصمیمات اساسی در حال حاضر ساخته شده منجر به پروژه تاخیر و زیرساخت است که نه مطابق با نیاز های محلی و نه کامل پشتیبانی عمومی”.

پشتیبانی محلی

آقای Wragg گفت: دولت باید درس از اشتباهات گذشته و اطمینان اولیه و معنی دار مشاوره در سطح محلی.

“این مهم خواهد بود نه تنها به محلی برای حمایت از پروژه های زیربنایی اما گرفتن محلی ورودی در شناسایی مشکلات و توسعه راه حل بهتر باید پشتیبانی,” او گفت:.

کابینه سخنگوی گفت: “دولت ارائه جسورانه و بلند پروازانه نمونه کارها پروژه های بزرگ برای حمایت از رشد اقتصادی decarbonise اقتصاد و زیر بنای تحویل ما خدمات عمومی است.

“ما متعهد به همکاری با مردم محلی همکاران و در سراسر بخش های به اطمینان حاصل شود که تمام شهروندان بریتانیا بهره مندی از تحویل زیرساخت ها و پروژه های بزرگ.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی