بوریس جانسون پیشنهاد کرده است که تنها پاسخ به “سوراخ” پوشاند HS2 است “برای حفظ حفر”.

در مصاحبه ای برای آسمان کودکان و نوجوانان’ اطلاعات شما نشان می دهد PM انتقاد از “بی بند و بار” راه آهن پروژه و خود را “نا امید کننده” مدیریت.

اما او به نظر می رسد به حکومت کشیدن پلاگین بر روی این طرح بحث برانگیز است که ممکن است هزینه بیش از £100bn گفت: “در یک سوراخ به اندازه HS2 تنها چیزی که به انجام این است که نگه داشتن حفر”.

تصمیم نهایی در بریتانیا بزرگترین پروژه ساخت و ساز است که به دلیل ماه آینده.

HS2 طراحی شده است به لینک لندن و بیرمنگام و منچستر و لیدز برش ازدحام بیش از حد در راه آهن و کمک به توازن بریتانیا در اقتصاد است.

  • چه HS2?
  • HS2 باید در ادامه می گوید: نقد و بررسی

اما این پروژه مواجه شده است و انتقاد از هر دو حزب محافظه کار و حزب کارگر در مجلس برای, که بیش از بودجه و در پشت برنامه.

یک مقام نقد و بررسی این پروژه دیده می شود توسط بزرگ سیاه و سفید دیک هشدار پروژه در حال حاضر می تواند هزینه تا دو رسمی 2015 برآورد £56bn در حالی که وجود دارد این است که یک “خطر قابل توجهی” فاز اول آن از بین لندن و بیرمنگام ممکن است نیاز به پول بیشتر است.

اما دولت راه اندازی گزارش, رهبری داگ Oakervee, “به شدت توصیه می کند” در برابر لغو پروژه و می گوید که ساختمان تنها یک بخش از خط “معنا ندارد”.

پخش رسانه ای است که بر روی دستگاه شما پشتیبانی نشده

سوال در مورد سرنوشت این پروژه آقای جانسون آمار در HS2 با مسئولیت محدود, شرکت راه اندازی در سال 2009 برای نظارت بر آن است.

“حقیقت این است که افرادی که آن را صرف بیش از حد پول آنها بی بند و بار با راه آنها آن را,” او گفت: کودکان در امور جاری برنامه ضبط از تلویزیون پخش شود در روز شنبه

“آنها فقط پول هدر رفته است. و تمام راه را از آن موفق شد نا امید کننده است.”

پرسید که چه او را در کنار انجام, او پاسخ داد: “بنابراین ما در یک سوراخ, ما در یک ظرف غذا. اما ما باید به خارج شدن از آن. و ما نیاز به یک راه رو به جلو به طوری که ما در حال فکر کردن در مورد چگونه به مرتب کردن آن را در حال حاضر.

“در یک سوراخ به اندازه HS2 تنها چیزی که به انجام این است که نگه داشتن حفر. این چیزی است که شما رو به انجام است. آن یک سوراخ بزرگ است.”

فاز 1 HS2 بین لندن و بیرمنگام است که با توجه به باز کردن در پایان 2026 با فاز دوم به لیدز و منچستر برای تکمیل برنامه ریزی شده توسط 2032-33. این طراحی شده است برای حمل با قطار قادر به سفر در 250mph (402km/ثانیه).

این پروژه در حال حاضر هزینه £9bn. روز چهارشنبه صدراعظم ساجد جاوید انداخت حمایت خود را از پشت, لینک, با وجود فزاینده هزینه های.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im