HS2: دولت به سرعت بالا راه آهن خط متهور

دولت را به رفتن پیش برای کل سرعت بالا 2 (HS2) خط راه آهن ساخته شود بی سی می توانم تایید می کنند.

یک اطلاعیه در راه آهن پروژه ارتباط لندن به بیرمنگام و منچستر و لیدز است که انتظار می رود نخست وزیر در روز سه شنبه.

در حالی که کل خط ساخته خواهد شد, دولت به دنبال بررسی فاز دوم پوشش شمال.

آن امیدوار است آن را شناسایی صرفه جویی در هزینه و همچنین یکپارچه سازی این خطوط به موجود آهن.

یک منبع نزدیک به این پروژه را تایید کرده است که بوریس جانسون را نیز اعلام خواهد کرد یک سری دیگر از پروژه های حمل و نقل در روز سه شنبه.

برخی از آنها خواهد شد واقع در شمال انگلستان و لندن به عنوان بخشی از دولت مانیفست وعده به “سطح بالا” انگلستان با سرمایه گذاری بیشتر در مناطق خارج لندن است.

حامیان HS2 پروژه می گویند آن را کاهش ازدحام در راه آهن و کمک به توازن بریتانیا در اقتصاد است.

اما آن مواجه شده است و انتقاد از هر دو حزب کارگر و محافظه کار نمایندگان مجلس برای بودن بیش از بودجه و در پشت برنامه.

در سال 2015 تخمین زده شد که هزینه خواهد بود £56bn اما یک بررسی هشدار داده است که در آن می تواند به عنوان بسیار به عنوان £106bn.

کار آماده سازی زمین برای فاز اول HS2 لینک لندن و بیرمنگام در جریان بوده است برای سال. اما یک چراغ سبز از سوی دولت به معنی ساخت و ساز از راه آهن آغاز خواهد شد نسبتا به زودی.

همچنین انتظار می رود که کار بر روی خط بین بیرمنگام و کرو خواهد شد نورد به مرحله اول. آن را به حال شده است در اصل میله میله برای شروع در مرحله بعد.

ساخت و ساز در فاز دوم این پروژه در اصل برنامه ریزی شده به لینک کرو به منچستر و بیرمنگام با لیدز است در حد مرحله قبلی است.

بی بی سی گفته شده است که دولت به کمیسیون بررسی بیشتر از این بخش از خط برای پیدا کردن راه از ساخت آن را بیشتر مقرون به صرفه است.

آن را نیز می خواهد به اطمینان حاصل شود که این خطوط را می توان بهتر یکپارچه موجود در شبکه راه آهن همراه با ارتقاء برنامه ریزی شده دیگر مانند شمال نیروگاه راه آهن که با هدف بهبود east-west لینک های سراسر شمال انگلستان.

چه HS2 مسیر?

اولیه طرح جدید خط راه آهن بین لندن و وست میدلندز حمل 400m-طولانی (1,300 ft) قطار با به عنوان بسیاری از 1100 کرسی در هر قطار.

خط را قادر خواهد ساخت با قطار به سرعت رسیدن به 250mph و اجرا می شود به عنوان اغلب به عنوان 14 بار یک ساعت در هر جهت.

این امر می تواند پس از یک V-شکل دوم فاز در نظر گرفتن خدمات از بیرمنگام به منچستر و لیدز.

وزارت حمل و نقل (DfT) گفته است که این پروژه را سه برابر ظرفیت قطار در سراسر کل مسیر.

با توجه به آخرین برآورد مرحله اول به پایان می رسد بین 2028 و 2031 – طولانی پس از تاریخ اصلی باز از 2026.

در ضمن مرحله دوم آماده خواهد بود در 2035-2040.

چرا باید هزینه ها و جدول زمانی تضعیف تا کنون خارج از مسیر ؟

اساسا به این دلیل که آنها بیش از حد خوش بین در وهله اول.

دفتر حسابرسی ملی هشدار داده است در پی گزارش به تعداد بیش از یک سال است که HS2 تا به حال یک “جدول زمانی غیر واقعی”.

در آن تازه ترین تجزیه و تحلیل آن گفت که خطرات ناشی از این پروژه بودند هرگز به درستی ارزیابی زمانی که هزینه های اولیه برآورد شد.

HS2 زیر شروع به کار دولت در سال 2009 اما هزینه شده است ادامه داد: به بالون تحت متعاقب آن دولت.

چه پیشنهادی مزایای استفاده از HS2?

پس از آن ساخته شده است سفر کوتاه تر خواهد بود. لندن به بیرمنگام بار سفر خواهد بود برش از یک ساعت و 21 دقیقه به دقیقه 52 با توجه به DfT.

و در حالی که آن در حال ساخته شدن است و انتظار می رود به ایجاد هزاران شغل و ارائه یک محرک برای رشد اقتصادی است.

که در آن مخالفان و چه آنها می گویند ؟

آنها مخلوطی از نمایندگان مجلس و فعالان کشورهای عضو اکو.

برخی از محافظه کار نمایندگان مجلس در مخالفت با این پروژه به دلیل مسیر را از طریق خود حوزه و فکر می کنند این پول باید صرف در محلی بهتر حمل و نقل به جای.

در همان زمان گروه های زیست محیطی می گویند HS2 را افزایش کربن تولید گازهای گلخانه ای و از بین بردن مناطق از زیبایی های طبیعی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی