دولت رسمی بررسی به HS2 “به شدت توصیه می کند در برابر لغو” پروژه بزرگ سیاه و سفید دیک می دهد.

آن را نیز می گوید ساختمان تنها یک بخش از این خط که لینک جنوب و شمال انگلستان “معنا ندارد”.

بی بی سی جزئیات کامل و نهایی نسخه از این گزارش که تحت رهبری سابق HS2 رئیس داگلاس Oakervee.

دولت اعلام خواهد کرد تصمیم نهایی خود را در این طرح در ماه آینده.

HS2 طراحی شده است به لینک لندن و بیرمنگام و منچستر و لیدز برش ازدحام بیش از حد در راه آهن و کمک به توازن بریتانیا در اقتصاد است.

اما این پروژه مواجه شده است و انتقاد از هر دو حزب کارگر و محافظه کار نمایندگان مجلس برای بودن بیش از بودجه و در پشت برنامه.

در تابستان دولت راه اندازی یک بررسی مستقل در مورد اینکه آیا آن را باید بروید – اگر چه مخالفان بعد هشدار داد که این امر می تواند یک ماست مالی کردن.

افزایش هزینه های

با توجه به نقد و بررسی این پروژه در حال حاضر می تواند هزینه تا دو رسمی 2015 برآورد £56bn.

بررسی هشدار وجود دارد که یک “خطر قابل توجهی” که فاز اول این پروژه ممکن است نیاز به پول بیشتر است.

در تابستان HS2 بستری شده در این پروژه در حال اجرا در اطراف £30bn بیش از بودجه و افزایش آن در برآورد کلی برای £88bn.

اما این بررسی هشدار می دهد که این پروژه ممکن است هزینه بیش از £100bn.

پخش رسانه ای است که بر روی دستگاه شما پشتیبانی نشده

اما آن را به شدت توصیه می کند در برابر لغو آن گفت HS2 به نفع انگلستان سیستم حمل و نقل است که وجود دارد هیچ “بیل آماده” جایگزین ارتقاء به موجود آهن.

این بررسی همچنین می گوید تماس فقط برای یک بخش از راه آهن ساخته شود به کنترل هزینه ها خواهد بود و نه ارزش برای پول است.

و آن را می گوید دور انداختن این طرح را یک تاثیر مضر در انگلستان را “شکننده” صنعت ساخت و ساز.

آن را نشانی از بیان برخی هشدارهای در مورد HS2 ،

برای مثال در آن می گوید: این طرح باید به درستی یکپارچه با دیگر حمل و نقل منطقه ای استراتژی – مانند Midlands موتور راه آهن برای رسیدن به تحول اقتصادی است.

کار در فاز 1 آماده است برای شروع, بنابراین تغییرات عمده که بخشی از این طرح ها تلقی نمی ممکن است. این گزارش توصیه می کند انجام کار بیشتر بر روی این طرح به صورت فاز 2 به اطمینان حاصل شود بهتر است که ارزش برای پول است.

و آن را می گوید کار بیشتر مورد نیاز است در درک تاثیر بالقوه HS2 در خانه و شغل.

رشد حمایت

فاز 1 HS2 بین لندن و بیرمنگام است که با توجه به باز کردن در پایان 2026 با فاز دوم به لیدز و منچستر برای تکمیل برنامه ریزی شده توسط 2032-33.

این طراحی شده است برای حمل با قطار قادر به سفر در 250mph (402km/ثانیه).

روز چهارشنبه صدراعظم انداخت حمایت خود را پشت link با وجود هزینه های.

و سیاسی ویرایشگر لورا rafael melo گفت: خلق و خوی موسیقی به نظر می رسید با اشاره به HS2 رفتن پیش با وجود دولت اعصاب.

عمده کار در حال حاضر انجام شده در سایت های مانند Euston سلیهولل و در مرکزی بیرمنگام. این پروژه در حال حاضر هزینه £9bn.

دولت نمی باید به دنبال توصیه های نقد و بررسی. آن را شخصا راه اندازی شده توسط نخست وزیر بوریس جانسون و آن قاطعانه حمایت می کند دور انداختن این طرح حتی بیشتر بعید است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im