HS2 متهور بحث برانگیز و دشوار می پذیرد بوریس جانسون


پخش رسانه ای است که بر روی دستگاه شما پشتیبانی نشده

نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرده است که این بحث HS2 راه آهن با سرعت بالا لینک ساخته خواهد شد.

فاز اول مسیر را از سفر به لندن و بیرمنگام با مرحله دوم رفتن به منچستر و لیدز.

“از آن شده است یک بحث و تصمیم گیری های دشوار” آقای جانسون گفت.

نخست وزیر اضافه شده بود كه به تعیین وقت وزیر برای نظارت بر پروژه و انتقاد HS2 شرکت مدیریت طرح.

“من نمی توانم بگویم که HS2 محدود برجسته خود را در دست زدن به جوامع محلی. هزینه پیش بینی منفجر شد اما مدیریت ضعیف به تاریخ است detracted از ارزش های اساسی این پروژه است.”

نخست وزیر اضافه شده است که یک سری از اقدامات را گرفته و به “بازگرداندن نظم و انضباط به برنامه”.

فاز اول راه آهن با سرعت بالا لینک بین لندن و بیرمنگام به دلیل باز کردن در پایان 2026.

اما وزیر حمل و نقل Grant Shapps گفت: نمایندگان مجلس در ماه سپتامبر که برای اولین بار قطار اجرا ممکن است در این مسیر تا برخی از زمان بین 2028 و 2031.

فاز دوم به منچستر و لیدز شد و با توجه به باز کردن در 2032-33 اما شده است که تحت فشار قرار دادند به 2035-40.

با این حال آقای جانسون پارلمان گفت که او امیدوار است اگر کار بلافاصله آغاز شده است که قطار “می تواند در حال اجرا تا پایان دهه”.

Spiralling هزینه این پروژه را برانگیخته میکند. هزینه در بودجه 2015 تعیین شده بود در کمتر از £56bn اما مستقل Oakervee بررسی است گفت: این می تواند هزینه بیش از £100bn.

آقای جانسون افزود: “ما در خط با, بررسی, بررسی هزینه های جاری به شناسایی که در آن پس انداز را می توان ساخته شده در فاز یک و بدون در مجموع طراحی مجدد.”

کار رهبر جرمی Corbyn گفت: آقای جانسون نیست سزاوار ستایش برای دادن پروژه رفتن به آینده.

“حزب کارگر پشتیبانی از HS2 به عنوان وسیله ای برای تقویت اقتصاد منطقه ای و بریده بریده آب و هوا تولید گازهای گلخانه ای. آن را ضروری است برای افزایش ظرفیت راه آهن و آزاد کردن خطوط دیگر,” او گفت:.

“اما ما نمی بینیم به همین دلیل دولت باید با کف دست زدن در عقب برای اعلام آن است که پیش رفتن.

“پس از همه, آن را تنها به دلیل شکست تحقیرآمیز پی در پی دولت محافظه کار به نگه داشتن در بالای هزینه های که در پروژه های آینده در هر گونه شک و تردید.”

Lib Dem MP منیر ویلسون گفت: “کلید برای برش کربن تولید گازهای گلخانه ای و مقابله با تغییر آب و هوا است که برش پروازهای داخلی و حرکت مردم به ما راه آهن و به همین دلیل این HS2 اعلام کرد که به استقبال و ساختمان یک سوم باند در فرودگاه هیترو است یک عمل از محیط زیست خرابکاری.”

حزب سبز MP کارولین لوکاس گفت: HS2 خواهد “از بین بردن و یا آسیب صدها مهم سایت های حیات وحش, مناطق باستانی جنگل و محلی ذخایر طبیعت”.

جود Brimble ملی, دبیر GMB اتحادیه های کارگری که نشان دهنده HS2 کارگران گفت: “واقعیت این است که HS2 در حال وقوع است و دولت باید با آن. هزاران نفر از ماهر شغل بستگی به پروژه در ساخت و ساز و زنجیره تامین است.”

متی سقوط کرد از انگلستان کارفرمایان گروه بانک مرکزی گفت: تصمیم به بازگشت HS2 بود “دقیقا نوعی از جسورانه اقدام قاطع مورد نیاز برای تزریق اعتماد به نفس در اقتصاد”.

او افزود: “آن را می فرستد سیگنال راست در سراسر جهان است که انگلستان برای کسب و کار باز. HS2 نشان می دهد که تعهد دولت برای درست کردن این کشورها و مناطق از بریتانیا است.”

استفان Phipson مدیر اجرایی تولید کنندگان سازمان را در انگلستان گفت: “صنعت را تحسین این پررنگ معقول و عملی تصمیم گیری است که کمک خواهد کرد که تغییر کشور بهتر است.

“دولت در حال حاضر یک بار در یک نسل فرصت برای توسعه به طور کامل یکپارچه حمل و نقل برنامه ریزی برای کل کشور است که باید آن را گرفتن با هر دو دست.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>