ساجد جاوید تصمیم گرفته است به پرتاب حمایت خود را پشت HS2 آستانه دیدار با بوریس جانسون در روز پنج شنبه.

صدراعظم است که انتظار می رود برای گفتن PM او از بحث لندن به بیرمنگام راه آهن لینک پس از مطالعه خزانه و تحلیل تاثیر آن بر توسعه منطقه ای و راه آهن ظرفیت.

یک درز گزارش پیشنهاد کرده است که این پروژه می تواند هزینه تقریبا دو برابر £56bn در ابتدا انتظار می رود در سال 2015.

آقای جانسون گفت: نمایندگان مجلس می توانند انتظار یک تصمیم “به زودی”.

شماره 10 گفت: تصمیم نهایی در راه آهن لینک نمی خواهد گرفته شده در روز پنج شنبه – اگر چه این جلسه نیز مربوط به حمل و نقل وزیر Grant Shapps, است انتظار می رود برای رفتن به یک راه طولانی برای آمدن با یک تصمیم در مورد اینکه آیا برای بازگشت به پروژه

BBC سیاسی ویرایشگر لورا rafael melo گفت: خلق و خوی موسیقی به نظر می رسید با اشاره به پیش رفتن اما عظیم نگرانی باقی مانده است.

او گفت: ارشد آمار دولت پیشنهاد کرده بود که لغو این پروژه در این مرحله خواهد بود “اعتبار موضوع”.

صحبت کردن در ITV را Peston برنامه در روز چهارشنبه آقای Shapps گفت: “این احتمالا بزرگترین سرمایه گذاری بزرگترین پروژه زیرساخت احتمالا در جهان قطعا در اروپا و انتظار می رود ما را به دقت در آن است.”

صدراعظم را برای حمایت از این پروژه برای اولین بار در گزارش فایننشال تایمز, که گفت که او تا به حال به این نتیجه رسیدند که جایگزین این طرح را اضافه نمی کند.

فاز 1 خط راه آهن بین لندن و بیرمنگام است که با توجه به باز کردن در پایان 2026 با فاز دوم به لیدز و منچستر برای تکمیل برنامه ریزی شده توسط 2032-33.

این طراحی شده است برای حمل با قطار قادر به سفر در 250mph.

دولت راه اندازی یک بررسی به خط در ماه اوت گذشته طراحی شده و وزرا و گفت: برای تعیین اینکه آیا این پروژه هنوز هم می تواند تلقی ارزش برای پول است.

میلیاردها دلار در حال حاضر شده است در آن به سر برد اما آقای Shapps خودداری کرده است برای رد کردن دور انداختن آن به طور کامل.

آقای Shapps نشان داد در هفته گذشته از او خواسته بود برای اطلاعات بیشتر قبل از ساخت “عظیم تصمیم گیری” در HS2 پس از به بیرون درز دولت را نقد کنید آن را در بر داشت می تواند هزینه £106bn.

این گزارش منتشر نشده بود که به بیرون درز کرد FT وجود دارد گفت: “خطر قابل توجهی” که برآورد هزینه ها می تواند توسط یکی دیگر از ٪ 20 – اما آن را نتیجه گیری کرد که با وجود بالونی لایحه آن را هنوز هم باید پیش بروید.

دولت قبلا وعده داده شده برای تصمیم گیری در HS2 قبل از پایان 2019.

آقای جانسون در مواجهه تماس به عقب HS2 از نمایندگان مجلس محافظه کار در PMQs.

کوین Hollinrake MP برای تهیرسک و ملتن در شمال یورک شایر نام دولت برای افزایش ظرفیت راه آهن “بین شمال شرق میدلندز جنوبی و اسکاتلند”.

این تنها می تواند انجام شود با سرمایه گذاری در میدلندز موتور شمالی نیروگاه و حمل با HS2 او گفت PM.

‘یک سوال از اعتبار’

آقای جانسون گفت: دولت به دنبال سرمایه گذاری به شمال و شمال شرق میدلندز و افزود که نمایندگان مجلس می تواند “انتظار یک اطلاعیه بسیار در مدت کوتاهی” در HS2.

این ساعت همچنین به دنبال اطمینان پل هاول تازه نصب شده را به عنوان Sedgefield جدید محافظه کار MP که برای یک “مثبت” تصمیم برای بهبود اتصال در منطقه است.

Keiran Mullan حزب محافظه MP برای کرو و Nantwich خواست PM به “HS2 انجام شده برای ایمن سازی مشاغل در سراسر کشور”.

صحبت در چهارشنبه سی سیاسی ویرایشگر گفت: نشانه هایی بودند که HS2 خواهد متهور حتی اگر وجود دارد بسیار قدرتمند صدای انتقادی از آن بالا در دولت است.

او گفت: آن را در قسمت سوال از اعتبار آن خواهد بود دشوار است برای دولتی که می گوید که متعهد به بیشتر سرمایه گذاری در میدلندز و شمالی به انصراف از بزرگترین پروژه در آن کتاب طراحی شده است برای انجام این کار است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im