بسیاری از مردم خواهد شد جشن به عنوان ورزشگاه بازگشایی در روز شنبه پس از ماه از مستند, تعطیلی. اما برای برخی از, آن را در مورد بیش از فقط ورزش است.

سه جوان وزنه برداران صحبت به رادیو 1 Newsbeat در مورد چگونه وزن را بهبود سلامت روان خود را.

“من همیشه یک جای بدنسازی, فرد, اما آن را متفاوت در حال حاضر” جیک اسمیت می گوید. او درمان شده در بیمارستان برای افسردگی بالینی و به ما گفت که او سعی به گرفتن زندگی خود را در ماه ژانویه “پس از یک سری می زند”.

بخشی از درمان خود را درگیر ورزش. “من با استفاده از آن به عنوان یک مکانیسم مقابله و جایی که من می تواند به احساس امنیت” 24 ساله می گوید. “رفتن به ورزشگاه و رسیدن به اهداف من میرم واقعا مزایای من احتمالا بیشتر از فرد به طور متوسط,” او می گوید.

جیک هم اکنون می توانید چمباتمه زدن 200 کیلوگرم – بسیار بیشتر از زمانی که او آغاز شده است.

این است که پیشرفت که جیک می گوید احساس می کند مانند یک برنده. “هر نوع دستاورد احساس خوبی است.”

او توضیح ورزشگاه به عنوان یک شکل از درمان به دلیل آن را “یک جایی من می توانم خودم باشم”.

  • خواهد مردم بود عجله بازگشت به ورزشگاه ؟

هر چند او آغاز شده در حال اجرا در مستند بودن بدون بدنسازی برای چهار ماه است یک مبارزه است. “از آنجا که از روال رفتن از چهار یا پنج بار در هفته به هیچ چیز شده است به چالش کشیدن.”

“من نمی توانم صبر به پشت در چمباتمه زدن و رک.”

جیک می افزاید: “رفتن به سالن ورزش نه تنها در مورد بلند کردن و یا ورزش. آن را تقریبا به یک مکان اجتماعی با هیچ کس قضاوت با شما. و من لذت بردن از بودن در اطراف مردم زمانی که آنها کار کردن صدا از وزن هدف قرار دادن مردم و دستیابی به همه چیز.”

‘بلند کردن وزنه ساخته شده است که من غذا خوردن به طور منظم’

آموزش وزن در بدنسازی شد یک “نقطه عطف” برای هانا امید.

24 ساله بود و اضطراب در سن 17 بعد از زندگی با افسردگی و بی اشتهایی. او “ترس به ترک خانه و رفتن در هر نقطه که شلوغ بود” منجر به تبدیل شدن به بسیار جدا شده است.

پس از درمان او گفت: کار بر روی آمادگی جسمانی اولین بار بود که او “احساس رایگان از همه چیز”. “من یاد گرفتم که برای بلند کردن وزنه. تنها چیزی که من می تواند تمرکز در لحظه ای که در زمان بلند بود. من فکر می کنم ” من بدن من می تواند انجام این کار است.”

که تحقق ساخته شده هانا درک اهمیت غذا خوردن درست را سالم و قوی.

“بلند کردن وزنه در بدنسازی ساخته شده است مطمئن شوید که من در حال حاضر به طور منظم غذا خوردن و خوب خوردن. و من متوجه شدم آن را مهم تر از آنچه که من می توانید انجام دهید به جای اینکه چگونه آن را به نظر می رسد.”

هانا می گوید: رفتن به باشگاه کمک می کند تا برای بلند کردن افکار منفی: “این مشکلات ممکن است رفته اند, اما آن را می سازد من احساس می کنم بیشتر در کنترل است.”

و او او آن را از دست رفته در طول مستند. “قادر به راه رفتن به ورزشگاه و دیدن آن چهره و دشوار بوده است. من تا به حال روز که در آن من فقط در رختخواب ماند و نه تا به حال انگیزه برای به دست آوردن.”

علم در پشت ورزش و سلامت روانی

به گفته دکتر آمیت میستری وجود شواهد قوی در مورد مزایای ورزش برای سلامت روان ما.

“هنگامی که ما در تعامل با سطح متوسط از ورزش ما می دانیم که ما می تواند به افزایش سطح اندورفین می گوید:” Dr میستری که صندلی از کالج سلطنتی روانپزشکان برای ورزش و منافع ورزش ،

اندورفین یک احساس خوب مواد شیمیایی در مغز ما مربوط به خلق و خوی ما – که ما آزادی هنگام ورزش.

اما او اضافه می کند که بیش از حد ورزش می تواند “یک اثر مضر” بنابراین مهم است که به تعیین اهداف واقع بینانه و “عقده روحی بیش از حد در مورد اعداد”.

‘مشخصه من ذهنی قوی تر هستم’

برای کورتنی دیویس ورزش کمک می کند تا خود را “زمانی که روز های بد رسید”.

23 ساله می گوید Newsbeat یک تجاوز جنسی چپ او را با اختلال استرس پس از سانحه: “این سخت است برای توضیح به کسانی که هرگز آن را تجربه کرده. شما در واقع از دست دادن خود را – من همان شخص من بود.

“من عزادار برای شخص من بود. اما شما باید سعی کنید و کشف کنید.”

و این که چگونه از ورزشگاه نقش عظیم نقش کورتنی. با جیک داشتن اهداف کمک کورتنی.

“من نیاز به یک تمرکز و آموزش طرف از چیزهایی می شود که در آن من نیاز به توان ذهنی و جسمی است.”

این قلبی و “عمدتا وزن” که اجازه کورتنی تمرکز بر “اینجا و اکنون”است.

او می گوید که همراه با فیزیکی به کمک مربیان در بدنسازی کمک به او طرز فکر. “آنها را پشتیبانی و مشاوره است که شما می توانید هنگامی که روز بد آمده است. بنابراین من می دانم که پس از آن بهترین چیز برای من این است که برای دریافت و آموزش.”

“من احساس می کنم مانند مشخصه من ذهنی قوی تر و شادتر هستم.”

کورتنی می گوید آهسته بازگشت به تناسب اندام نرمال خواهد به او کمک کند سلامت روان.

“شما نمی توانید همان تجهیزات سنگین به عنوان ورزشگاه. من نمی توانم صبر کنید برای رفتن به عقب و که انتقال که در آن شما می توانید رفتن به ورزشگاه و تمرین و به خانه می آیند به جای اینکه در اتاق نشیمن یا آشپزخانه.”

دنبال Newsbeat در Instagram, Facebook, Twitter و YouTube.

گوش دادن به Newsbeat زنده در 12:45 و 17:45 روزهای هفته – و یا گوش دادن به عقب در اینجا

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی