اداره هوانوردی فدرال صادر کرده اضطراری رهنمود و هشدار داد که برخی از 2,000 بوئینگ 737 هواپیما می تواند در معرض خطر از دو موتور شکست. این هشدار پس از یک سری از ویژگی های snafus برای سیاتل شرکت است.

در شرایط اضطراری Airworthiness بخشنامه صادر شده در روز پنج شنبه اداره هوانوردی فدرال (FAA) هشدار داد که هوا دریچه های چک در باریک-بدنه هواپیما می تواند تبدیل به خورده گیر کرده و باز پس از هفت روز یا بیشتر در ذخیره سازی. گیر شیر می تواند در نتیجه از دست دادن قدرت در هر دو موتور “بدون توانایی به راه اندازی مجدد” FAA هشدار داد.

همچنین در rt.com هیچ یک پرواز و میلیون ها شغل ممکن است از دست رفته – اما شرکت های هواپیمایی در زمان میلیاردها اجرائی غنی و کارکنان پیچ کردم دوباره

بخشنامه اعمال نمی شود بوئینگ 737 MAX هواپیما شده اند که ریشه در سراسر جهان از ماه مارس گذشته پس از سیار نرم افزار و سنسورهای معیوب باعث دو هواپیما به nosedive به زمین و کشتن 346 نفر است. در عوض, آن را تحت تاثیر 737 مدل های مختلف از سال 1984 را 737-400 به سال 2006 است 737-900ER. در حدود 2000 از این هواپیما شده است در ذخیره سازی در ایالات متحده از این بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به خود را دارند.

Passengers’ trust in Boeing & FAA is broken, Allied Pilots Association spokesman tells RT’s Boom Bust

بازرسی شیرهای ماده ساده از داشتن یک مهندس اهسته تکان دادن فلپ با دست و با بررسی منطقه اطراف آن برای ترک و یا شکاف. جایگزینی نیز یک روش نسبتا ساده است.

اما خوردگی هشدار فقط یک مطلب را در یک لیست در حال رشد از منفی داستان بوئینگ. با 737 MAX تنها به تازگی پرواز اولین گواهینامه پرواز از زمین در ماه مارس گذشته خلبانان اتحادیه سخنگوی دنیس Tajer گفت RT در اوایل این ماه که خود را “اعتماد شکسته است با بوئینگ.” خلبانان گفت: خشم آمده بودند که این شرکت نیست به آنها بگویید که خودکار درست نرم افزار است که باعث دو سقوط نمی تواند باطل شود و این که آنها به درستی آموزش دیده به پرواز جدید جت. به جای بوئینگ ظاهرا گذاشتم بیش از ویژگی های جدید در اپل ،

هزینه برش فراتر رفت و نگه داشتن خلبانان در تاریکی در مورد مسائل مربوط به نرم افزار. نرم افزار طراحی در 737 MAX بود سپاری به هند شرکت فنی است که کارگران خود را پرداخت 9 دلار در هر ساعت با توجه به یکی بلومبرگ گزارش از سال گذشته است. بوئینگ آشکار پنی-جوانه ایستاده بود در تضاد کامل با این شرکت در فلسفه ، در طول توسعه پهن پیکر 777 در 1990s برای مثال بوئینگ بنا به گزارش ها قرار داده و آن سر از مهندسی نرم افزار در اولین تست پرواز. این تصمیم پرداخت می شود به عنوان مهندسین تا به حال به سرعت تغییر برنامه تلاطم نرم افزار کنترل هنگامی که هواپیما شروع به تکان دادن اواسط پرواز.

از آن زمان به بعد مختلف اقدامات صرفه جویی در هزینه را به امد و شد زیاد بوئینگ. بسیاری از اجزای 787 Dreamliner – گسترده-body هواپیمای ساخته شده به بودجه – در حال عرضه شده توسط پيمانكاران فرعي با هواپیماهای مونتاژ شده در کارخانه خود در کارولینای جنوبی است. کارگران در این کارخانه شکایت کرده اند از “جنس بنجل تولید و ضعف نظارت” و خبرچین در مورد شکایت کرده اند همه چیز را از باقی مانده در سمت چپ هواپیما به بالاتر یو پی اس آگاهانه نصب معیوب اکسیژن سیستم.

کمتر از سه هفته پیش اتحادیه اروپا حمل و نقل هوایی آژانس ایمنی (EASA) راه اندازی یک بررسی ترک در بوئینگ Dreamliner را رولز-رویس موتور.

همچنین در rt.com اقامت دارند و یا توفنده و سوزاندن? صنعت هواپیمایی است که در مواجهه با بدترین بحران در تاریخ خود

پس از ملال انگیز سال برای سیاتل بر اساس سازنده cancelations همچنان به پیش افتادن از سفارشات. بوئینگ در ماه گذشته گزارش کرد که آن را تنها دریافت 58 سفارشات جدید در این سال در حالی که 322 لغو شده است و 338 هستند طبقه بندی شده به عنوان “نه به اندازه کافی شرکت” به ادامه. با کروناویروس هنوز هم مانع مسافرت هوایی در سراسر جهان این شرکت همچنین به تازگی اعلام کرد که آن را تر و تمیز نیروی کار آن توسط 16,000 از طریق داوطلبانه buyouts و اخراج با 10000 خروج کارکنان این شرکت تا پایان تابستان.

فکر می کنم دوستان علاقه مند می شود ؟ به اشتراک گذاشتن این داستان!

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net

نرم افزار گرامرلی