امیلیانو سالا سقوط خلبان Ibbotson ‘نه مجوز برای پرواز’


پخش رسانه ای است که بر روی دستگاه شما پشتیبانی نشده

خلبان این هواپیما که سقوط کرد, قتل فوتبالیست امیلیانو سالا نبود مجوز برای پرواز این هواپیما به ایران پیدا کرده است.

سالا 28 و خلبان دیوید Ibbotson کشته در سقوط در کانال انگلیسی دو روز بعد از آرژانتین امضا برای کاردیف سیتی در ژانویه 2019.

درجه حوادث و تحقیقات شعبه منتشر شده یافته های آن در روز جمعه است.

آن گفت: سالا شده اند که “عمیقا ناخودآگاه” از مسمومیت با مونوکسید کربن ،

رئیس بازرس درجه حوادث Crispin Orr گفت: آن را به حال شده است یک “طولانی و پیچیده” را بررسی و در سازمان هواپیمایی کشوری (CAA) بود کاوش “آیا وجود دارد هر گونه نقض هوا جهت سفارش در طول پرواز”.

Cardiff City FC گفت: این گزارش یک “گام مهم” که مطرح شده “تعداد سوالات جدید که ما امیدواریم رسیدگی شود”.

“ما را تشویق به خواندن که کا مصمم به مقابله با فعالیت های غیر قانونی و به دنبال آن درگیر” این باشگاه در بیانیه ای گفت.

“این یک عمل است که باید متوقف شود و ما امیدواریم که این صنعت پشتیبانی خواهد شد به منظور جلوگیری از این فاجعه هرگز دوباره اتفاق می افتد.”

مهاجم رفت و آمد بود از نانت در فرانسه به کاردیف در 21 ژانویه 2019 زمانی که تک موتور پیپر مالیبو N264DB هواپیما که در آن او رفت و آمد تماس از دست رفته و با کنترل ترافیک هوایی در شمال Guernsey.

آقای Ibbotson از دست کنترل هواپیما در حالی که نزولی برای جلوگیری از ابر بود و او نیز احتمالا تحت تاثیر مونوکسید کربن هوا حوادث و تحقیقات شعبه (AAIB) به این نتیجه رسیدند.

هواپیما شروع به شکستن در هوا به عنوان خلبان تلاش به دست آوردن مجدد کنترل محققان در بر داشت.

تلاش های خود را به جلو و از آن نهایی شیرجه باعث tail fin و سپس لبه بیرونی هر دو بال به برشی قبل از آن ضربه زدن به دریا در نزدیکی Guernsey در حدود 270mph (434kph).

این AAIB گزارش یافت Mr Ibbotson, 59, از Crowle در North Lincolnshire بود واجد شرایط برای پرواز در شب و بود و بی تجربه در استفاده از هواپیما ابزار به جای پرواز دید.

رتبه خود را برای این نوع هواپیما تمام شده بود در نوامبر 2018, بی اعتباری گواهینامه خود را برای پرواز هواپیما.

“شواهد قابل توجهی وجود دارد” پیدا شد که آقای Ibbotson تا به حال شده است در انتظار پرداخت می شود برای پرواز رغم اینکه مجوز برای حمل مسافر.

این تحقیقات به این نتیجه رسیدند که “نه هواپیما و نه خلبان تا به حال مورد نیاز گواهینامه و یا مجوز به کار تجاری”.

هواپیما خلبان اتوماتیک تشخیص داده شده بود به عنوان داشتن متناوب گسل و باید با برچسب “باطل”.

“من می ترسم’

ساله بود که به عنوان اولین جلسه تمرینی خود را با شهر کاردیف پس از امضای قرارداد برای آنها در £15m معامله است.

یک پیام صوتی به دوستان نزدیک در آرژانتین که در آن او می گوید: “من در یک هواپیما که به نظر می رسد در حال سقوط از هم جدا” و پایان “من می ترسم” فرستاده شد در حالی که هواپیما بود taxiing بر روی باند فرودگاه.

این هواپیما در زمان خاموش از Nantes Atlantique فرودگاه در 19:15 به وقت تهران در 21 ژانویه.

از آن ناپدید شد از رادار 22 مایل دریایی شمال Guernsey حدود یک ساعت بعد.

سالا بدن داشت در هواپیما خرابه در بستر دریا در اوایل فوریه. یک معاينات در بر داشت او از سر و تنه صدمات.

آقای Ibbotson بدن هرگز یافت شده است.

دیو ادواردز اجرایی این منشور هوا ارتباط گفت: از يافته های پژوهش: “این پرواز بود که به وضوح غیر قانونی منشور چیزی که ما گفته ایم برای یک مدت زمان طولانی نیاز به جلوگیری از.

“من فکر می کنم چه غم انگیز است که وجود دارد احتمالا در حدود هفت فرصت های سراسر دنباله ای که در آن این پرواز می تواند متوقف شود و در یک محیط تجاری آن را متوقف کرده اند اما در این مورد آن فقط در انجام از طریق آن سطح تا نهایی کنند.

“همه چیز که می تواند به اشتباه متاسفانه انجام داد اشتباه است.”

رادار و شبیه ساز شواهد, عکس و فیلم از خرابه فعال محققان به قطعه با هم مسیر خود در چهار و نیم دقیقه بین خلبان نهایی تماس با کنترل ترافیک هوایی و لحظه ای که آن سقوط کرد.

آنها بر این باورند مونوکسید کربن (CO) نشت به داخل کابین از طریق هواپیما سیستم گرمایش از اگزوز.

سم شناسی آزمون در سالا خون یافت می شود کافی سطوح به علت تشنج و حمله قلبی یا بیهوشی.

“آسیب شناس در نظر گرفته او را تقریبا به طور قطع شده است عمیقا ناخودآگاه در اثر” در این گزارش آمده.

اما از آن است که فکر Mr Ibbotson هنوز هم آگاهانه و پرواز هواپیما در لحظات پایانی پرواز.

این AAIB گزارش شامل تعدادی از توصیه های حمل و نقل هوایی نهادهای نظارتی از جمله یک تماس برای شنیدن CO آشکارسازهای برای نصب در تمام سطوح.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de