قبلی مستند خواهد “به احتمال زیاد ذخیره شده” زندگی در لندن رانندگان اتوبوس که با درگذشت coronavirus با توجه به مطالعه.

دانشگاه کالج لندن (UCL) خواسته شده بود توسط حمل و نقل لندن (TfL) برای بررسی مرگ بالا نرخ اتوبوس لندن کارگران است.

سی و چهار اتوبوس لندن کارگران با درگذشت Covid-19 از جمله 29 رانندگان – 3.5 برابر رای از نقش های دیگر.

قبلی مستند “احتمال را نجات زندگی بیشتر” این گزارش در بر داشت.

استاد آقا مایکل Marmot که رهبری این مطالعه گفت: “بررسی ما به صراحت نشان می دهد که مستند بود و عامل اصلی که ذخیره رانندگان اتوبوس’ زندگی.

“از آنجا که در لندن اولیه مرکز همه گیر این احتمال وجود دارد که افزایش خطر در میان رانندگان اتوبوس لندن است که در ارتباط با قرار گرفتن در معرض.”

این گزارش به سفارش توسط TfL در میان نگرانی های عمده ای بیش از مرگ و میر رانندگان اتوبوس در پایتخت.

دستورالعمل های دقیق در محدود کردن جنبش مردم برای مقابله با گسترش coronavirus معرفی شدند در 23 مارس.

پس از 15 ماه ژوئن شده است اجباری به پوشیدن صورت پوشش در حالی که سفر در حمل و نقل عمومی در انگلستان است.

لندن coronavirus تلفات

میزان مرگ و میر در مردان, لندن, اتوبوس, رانندگان سالخورده 20-64 بود 3.5 برابر بیشتر از مردان از همان سن در همه مشاغل در انگلستان و ولز است.

UCL را از موسسه عدالت در سلامت یافت رانندگان در معرض خطر بودند به دلیل از کار خود را. بسیاری نیز شرایط بهداشتی اساسی مانند فشار خون بالا.

در مجموع 44 لندن کارگران حمل و نقل پس از ابتلا به کوروناویروس.

آمار و ارقام به دست آمده توسط کارولین راسل لندن مجمع عضو حزب سبز نشان می دهد که 31 خارج از 44 مرگ و میر در میان سیاه و سفید و یا آسیایی, اعضای هیات.

Ms راسل گفت: “راننده اتوبوس مرگ شده اند تکان دهنده یادآوری از تلفات و کوروناویروس در لندن است.

“در این گزارش به درستی برجسته نیاز برای سریع تر و یکنواخت تر رویکرد به راننده اتوبوس تندرستی در میان شرکت های اتوبوس که شهردار باید منجر شود.”

  • Coronavirus: چگونه در معرض است که کار خود را ؟
  • در صورت پوشش قانون حمل و نقل در انگلستان آغاز می شود

این گزارش در بر داشت اتوبوس کارگران با احتمال بیشتری به زندگی در منطقه سخت ترین ضربه توسط ویروس و باید از سیاه و اقلیت های قومی است که “هستند بیشتر در معرض خطر تبدیل شدن به شدت بیمار و در حال مرگ از COVID-19”.

‘عمیقا شخصی’ – صادق خان

بخش دوم از این نظر را کشف تفاوت در عفونت و مرگ و مير بين خط مقدم کارگران حمل و نقل و لندن جمعیت به طور کلی.

شهردار لندن, صادق خان گفت: “به عنوان پسر یک راننده اتوبوس این است که عمیقا شخصی به من و کارگران حمل و نقل که از دست داده اند زندگی خود را به طور مداوم در افکار من.

“من مصمم به انجام همه من می توانید برای محافظت از کارکنان با قرار دادن عمل به توصیه های ساخته شده است.”

لیلی Matson, TfL سر سلامت و محیط زیست گفت: “ما ویران شده اند, مرگ غم انگیز از همکاران ما در طول این بیماری همه گیر.

“توصیه های در این گزارش ارائه یک نقشه راه برای اقدام بیشتر برای محافظت از رانندگان اتوبوس.

“روشن است از این قطعه از کار و دیگران که وجود دارد برخی از ویژگی های است که مردم را بیشتر در معرض coronavirus.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net

نرم افزار گرامرلی