‘Dystopian جهنم دنیا’: Walmart & پپسی لعنتی برای ‘Covid-19 تست سایت تبلیغاتی بنر

پپسی و خارج در حال گرفتن گرما حاضر بیش از یک بنر که به ظاهر آویزان خارج یکی از خرده فروشی های زنجیره ای فروشگاه cheerily تبلیغات Covid-19 تست سایت همراه با نوشیدنی های غول پیکر آخرین شعار.

“Covid-19 تست سایت – نزدیکی خارج #908,” بنر می خواند در کنار یک تصویر از یک طراوت شیشه ای از یخ سرد پپسی. این شرکت با شعار “این چیزی است که من دوست دارم” به نظر می رسد زیر – نه ominously با توجه به شرایط.

جای تعجب نیست که خارج-پپسی-Covid ترکیب برخی از پرهای ژولیده در رسانه های اجتماعی با بسیاری از احساس که انجمن بود و نه…بی مزه.

“فکر می کنم در مورد گرفتن پپسی در خارج به عنوان شما بریده بریده نفس کشیدن را برای آخرین دردناک نفس” یک نفر گفت. “هنگامی که شما فکر می کنم از مردم در حال مرگ از COVID فکر می کنم پپسی!” افزود: یکی دیگر از.

“راستش سر در گم است که هر شرکت می خواهد نام خود را در یک آگهی با یک ویروس مرگبار بعدی به آن” دیگری ژولیده کاربر توییتر نوشت.

برخی با اشاره به این که پپسی حتی ممکن است آگاه باشید از نحوه ثبت نام استفاده شد و با توجه به اینکه اغلب شرکت های ارسال فروشگاه های Walmart premade آگهی ها برای استفاده به عنوان مورد نیاز برای رویدادهای مختلف.

فرد دیگری پیشنهاد چیزهایی است که فقط رفتن به بدتر زمانی که برندها شروع به مبارزه با بیش از کسانی را که به حمایت از اولین واکسن: “Covid واکسن. به شما به ارمغان آورد دیزنی…”

نه هر کس متنفر ایده ، “منظورم این است که…. حداقل آن وجود دارد برای شروع با” یکی نوشت:, و اضافه کرد که “آنچه مهم است این است که مردم می توانند تست شده است.”

“تست تست” گفت: یکی دیگر از.

همچنین در rt.com تماشا کنید: مک دونالد آمریکا اعتصاب در اعتراض به کروناویروس شرایط کار

این اولین بار نیست که یک نام تجاری عمده ناودان شده برای خانواه خود را (دانسته یا ندانسته) با Covid-19 ویروس ها و اقدام به جمع اوری برخی از مزایای.

مترو ساندویچ حق رای دادن عذرخواهی کرد در ماه مارس پس از یکی از رستوران ها در کانادا آگهی رایگان ماسک پزشکی “برای محافظت از شما و بچه های خود را” به مشتریان خریداری شده که دو subs.

مانند این داستان ؟ به اشتراک گذاری آن با دوستان!

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de