Coronavirus: ویرجین آتلانتیک به دنبال نجات در روزهای آینده

ویرجین آتلانتیک است که انتظار می رود درخواست برای نجات دولت به ارزش صدها میلیون پوند در روزهای آینده بی بی سی می داند.

درخواست برای کمک های دولت نیز انتظار می رود از دیگر شرکت های هواپیمایی.

دولت گفته است: “تنها گام برای کمک به تلاش شرکت های هواپیمایی “به عنوان آخرین چاره” مورد به مورد و بر اساس.

با این حال وزیر حمل و نقل گفت: نمایندگان مجلس او نمی تواند رد کردن دولت با در نظر گرفتن سهام مالکیت در انگلستان شرکت های هواپیمایی شده است که ضرب و شتم توسط coronavirus.

Grant Shapps گفت: نمایندگان مجلس در حمل و نقل کمیته را انتخاب کنید که هیچ چیز شده بود رد کرد و در پاسخ به کروناویروس برای بخش حمل و نقل هوایی.

خواسته کار MP اموزش Cadbury اگر دولت در نظر خرید یک سهم از انگلستان شرکت های هواپیمایی که در صورت سقوط آقای Shapps گفت: “مهم بود که برای نجات شرکت که برای زنده ماندن در زمان عادی.

با این حال وزیر حمل و نقل گفت: سهامداران فعلی “باید بخشی از راه حل”.

بریتانیا بر اساس شرکت های هواپیمایی باید اعلام کرد در حال حاضر اقدامات برای صرفه جویی در پول مانند به طور موقت تخمگذار کردن کارکنان.

ویرجین آتلانتیک قبلا پیشنهاد دولت ارائه انگلستان حامل £7.5 میلیارد دلار تسهیلات اعتباری.

شرکت هواپیمایی بنیانگذار سر ریچارد برانسون در این هفته ارائه شده برای تزریق £250 میلیون به سکس با بیشتر از این مبلغ رفتن به شرکت هواپیمایی.

زمان آشفته

قریب به اتفاق بخش عمده ای از پرواز و از انگلستان شده است مبتنی میان coronavirus بیماری همه گیر.

برخی از شرکت های هواپیمایی مانند بریتیش ایرویز هنوز عامل تعدادی از نجات پروازها را به رشته استرالیایی صفحه اصلی.

در اوایل این هفته دولت گفت: این امر نه ارائه یک بسته مالی برای کمک به صنعت حمل و نقل هوایی, اما آن اورژانس کسب و کار از جمله یک بانک انگلستان طرح برای شرکت به افزایش سرمایه و دستمزد کارکنان یارانه ها شد و در دسترس برای شرکت های هواپیمایی.

اما صنعت گروه بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) هشدار داد از “آخرالزمان” در بخش حمل و نقل هوایی به عنوان آن را به نام دولت ها در سراسر جهان برای کمک به.

سنای آمریکا روز چهارشنبه به تصویب 58 میلیارد دلار (£46.6 میلیارد دلار) بسته کمک های خود را برای صنعت هواپیمایی که شامل پول نقد برای پرداخت خلبان و خدمه و کارکنان حقوق.

به قید وثیقه و یا کفالت ؟

شما می خواهم برای روشن شدن اشتباه در مورد اینکه آیا دولت در حال رفتن به نجات بریتانیا بر اساس شرکت های هواپیمایی یا نه.

اولین وزرا نشان داد که یک صنعت گسترده نجات شد بر روی کارت.

ویرجین آتلانتیک عمومی رفت و گفت: £7.5 میلیارد دلار مورد نیاز بود.

اما پس از آن یک مورد به نوبه خود از صدراعظم.

Rishi Sunak نوشت: به شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها گفتن آنها را که یک صنعت گسترده نجات اضطراری بسته بندی برای صنعت حمل و نقل هوایی نبود در راه خود را پس از همه.

آنچه که دولت ارائه شده است که قرار دادی پشتیبانی مالی مورد به مورد و بر اساس تنها یک بار شرکت های هواپیمایی خسته از همه گزینه های دیگر.

وزیران می خواهید مطمئن شوید که سهامداران ثروتمند بازی بخشی خود را.

دلیل دیگر یک صنعت گسترده بسته اتفاق نمی افتد چون خطوط هوایی درگیر در نهایت رقبا و که در آن به برخی از آنها champing در بیت برای وام دولت, دیگران بودند در برابر آن.

بیشتر نقدی غنی هواپیمایی کمتر مشتاق در اتحادیه اروپا ،

و برای برخی از پول نقد فوری مشکل است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de