Coronavirus: به تازگی بیکاری مبارزه به ادعای مزایای

مشکلات قابل توجهی گزارش شده پس از یک “باور نکردنی” تعداد ادعا می کند سود در روزهای اخیر به دلیل اقتصادی سقوط-از coronavirus.

در یک نقطه در روز سه شنبه بیش از 100 ، 000 نفر در تلاش بودند به منظور بررسی برنامه های کاربردی آنلاین و دیگران صرف ساعت تلاش برای گوشی رفاه کارکنان.

بسیاری داد تا پس از مدتها صف تلفن و سپس رد توسط سیستم.

وزارت کار و بازنشستگی گفت: آن redeploying موجود کارکنان و استخدام دیگران برای مقابله با تقاضا است.

تحقیقات توسط بی بی سی نشان می دهد که فشار بر مزایای سیستم شروع به ساخت در اواسط هفته گذشته در مدت کوتاهی پس از معرفی دولت برای اولین بار مجموعه ای از محدودیت ها و سپس رسید به طور قابل توجهی در روز سه شنبه نخست وزیر دستور داد که اکثر کسب و کار نزدیک به سه شنبه شب ،

جدید متقاضیان بسیاری از آنها خود اشتغالی و رو به سقوط چشمگیری در درآمد را به رسانه های اجتماعی برای برجسته کردن مشکلات.

یک کاربر ارسال شده یک عکس در توییتر خود نرم افزار است که گفت: “با توجه به حجم باور نکردنی از کاربران جدید” وجود دارد 105,563 مردم جلوتر از آنها در صف به منظور بررسی هویت خود را یک نیاز اساسی برای استفاده از هر گونه بهره مند شوند.

‘درآمد’

جاناتان هیوم برآورد او را به نام جهانی اعتبار خط تلفن جایی بین “80 و 100 بار” از جمعه.

قرارداد خود را به عنوان همکار تحقیقاتی در دانشگاه منچستر به پایان رسید در اوایل این ماه و 32 ساله نیاز به تماس با مزایای رسمی به روند خود ادعا می کنند.

“من فقط نمی تواند از طریق در همه” آقای هیوم گفت BBC News.

“از زمانی که این خط فقط قطره فورا.

“در یکی دیگر از چند بار وقتی که من از طریق من شده است در انتظار برای دو ساعت و سپس شبکه من فقط قطع است.

“این خشم و استرس زا به عنوان تا زمانی که آن را طبقه بندی شده اند من هیچ درآمد.”

دهها هزار نفر از مردم تبدیل شده اند واجد شرایط برای درخواست اعتبار جهانی در روزهای اخیر با توجه به پیامدهای اقتصادی Covid-19.

در بیانیه ای در روز دوشنبه شب بخش برای کار و حقوق بازنشستگی (DWP) به خواست متقاضیان به استفاده از سیستم آنلاین پس از روز از مردم با استفاده از رسانه های اجتماعی برای شکایت در مورد اینکه قادر به دریافت از طریق به تلفن خود را پشتیبانی از خطوط.

یک کاربر گزارش داد هزینه بیش از 15 ساعت در مجموع بیش از سه روز انتظار برای صحبت با مزایای رسمی در حالی که چندین نفر ارسال شده تصاویری از تلفن به مدت بیش از دو ساعت است.

برخی از مدعیان تلاش برای ساعت ها و حتی اتصال به سیستم.

دولت اعلام کرد در روز دوشنبه که تمام کار مراکز خواهد بود بسته برای همه اما “آسیب پذیر ترین مدعیان که نمی تواند دسترسی DWP خدمات” وسیله دیگر – اصرار متقاضیان به استفاده از آنلاین و پشتیبانی تلفنی.

در بیانیه ای DWP گفت: مصرف آن را “بی سابقه” اقدام به اطمینان مردم به دریافت حمایت آنها مورد نیاز است.

“حدود 10000 کارکنان موجود خواهد شد نقل مکان کرد به روند جدید ادعا با 1000 در حال حاضر در محل.

“علاوه بر این بخش است که انتظار برای استخدام 1500 نفر از افراد فوق العاده برای کمک به تلاش” در این بیانیه ادامه داد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im