Coronavirus: خرید ممکن است هرگز همان خواهد شد می گوید: M&S

مصرف کنندگان “ممکن است هرگز فروشگاه همان راه دوباره” زیر coronavirus بحران رئیس مارکس و اسپنسر گفته است.

نظرات در آمد و به عنوان خرده فروش گفت: لباس و homeware فروش تا به حال 75 درصد کاهش یافته است در این شش ماه به 9 ماه مه.

فروش مواد غذایی نیز کاهش یافت و با 8.8 درصد M&S گفت: بسیاری از آن به سادگی مواد غذایی فروشگاه های تجاری به شدت.

به روز رسانی به عنوان M&S گفت: سود آن برای سال به ماه مارس کاهش یافته است بیش از 20٪.

قبل از مالیات سود کاهش یافت و به £403m از £511m در سال گذشته به عنوان M&S مشکل لباس کسب و کار ادامه داد: برای مبارزه است.

  • Marks & Spencer, کافه برای بازگشایی, برای غذای آماده
  • Marks & Spencer گسترش 30 دقیقه تحویل خانه خدمات

مارکس و اسپنسر است دستخوش یک تحول طرح رهبری آن اجرایی استیو رو.

اما این بیماری همه گیر کوروناویروس به ایجاد مشکلات بیشتر برای بالا خیابان زنجیره امید به تعمیرات اساسی کسب و کار خود را.

Ocado tie-up

سال گذشته نتایج جستجو برای خرده فروش نیز منعکس شده خرید خود را از 50% به اشتراک گذاری آنلاین سوپرمارکت Ocado خرده فروشی کسب و کار برای £750 متر است.

آقای رو گفت که Ocado است عملکرد قوی در مستند “بیشتر تقویت” ارزش این قرارداد برای ارائه مواد غذایی.

خرده فروش را به همکاری با Ocado از ماه سپتامبر این سال به جای آنلاین بقال موجود مقابله با Waitrose.

M&S اعلام کرد که بیش از 1000 غیر غذایی مانند لباس یا مبلمان خانه را نیز در دسترس خواهد بود برای تحویل از طریق آن tie-up با Ocado.

“تروما Covid-19 بحران گالوانیزه همکاران ما برای تضمین آینده ی کسب و کار” گفت: آقای Rowe.

“روند دیجیتال شده است شتاب و تغییرات به شکل بالا خیابان آورده جلو. مهمتر از عادات کار تبدیل شده اند و ما کشف کرده اند که ما می توانیم در یک کار سریع تر لاغر تر موثر است.”

نیل ویلسون رئیس تحلیلگر بازار در Markets.com گفت: “Covid-19 شتاب بسیاری از مصرف کننده و روند آن را فقط ممکن است کاتالیزور مورد نیاز برای سرعت بخشیدن به مارکس و اسپنسر را تبدیل به یک قرن 21 خرده فروش.

“به طور خاص به نظر می رسد به عنوان اینکه M&S آموخته است و چقدر مهم آنلاین است – پس از آن ساخت آن Ocado سرمایه گذاری مرکزی بیشتر به کسب و کار.”

لباس مسابقه

این شرکت شده است در مواجهه با افزایش رقابت از مد غول مانند Primark در خیابان بالا و Asos در اینترنت در سال های اخیر است.

در ماه مارس به, M&S گفت: آن لباس فروش کاهش 6.2% در حالی که مواد غذایی خود را فروش شد تا 1.9%.

برای اضافه کردن به مشکلات آن, M&S را غیر از فروشگاه های مواد غذایی مجبور به بسته تحت مستند اقدامات است.

به عنوان یک نتیجه, آن چهره “نصب تعداد سهام unsold” در آن انبارها را گفت.

این شرکت گفت که مستند اقدامات اجتماعی فاصله و کاهش تقاضای مصرف کنندگان شد “به احتمال زیاد از طریق ادامه سال” و اضافه کرد که این بیماری همه گیر کوروناویروس بدان معنی است که عملکرد آن در سال آینده پیش بینی سخت است.

آن را در حال کار در یک سناریو فرض بر این است که یک آمار فروش £2.1 میلیارد دلار بیش از سال آینده در سراسر, لباس, صفحه اصلی, مواد غذایی و فروش بین المللی.

سوفی لوند-یاتس تحلیلگر سهام در Hargreaves Lansdown گفت: “به طور کلی, M&S بود با چالش رو به رو قبل از coronavirus و این را به سادگی بدتر شده است.

“در مشکلات واقعی وجود دارد فرصت های بیش از حد و این گروه به نظر می رسد که بسیاری از اندیشه های راست اما فصل بعد واقعا نیاز به مورد اعدام است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de