جولای 8, 2020

مجله ایرانیان

بی بی سی و راشا تودی

Coronavirus: رستوران ها ‘آزار’ می گوید Deliveroo رئیس

رستوران “در حال صدمه زدن” با توجه به کروناویروس همه گیر از مواد غذایی پیک Deliveroo به بی بی سی گفت.

“حتی اگر محدودیت ها برداشته به زودی وجود دارد رفتن به یک دوره طولانی از لحاظ اجتماعی فاصله ناهار خوری” گفت: خواهد شو.

Deliveroo خود را گسترش داده UK پایه مشتری با کروناویروس تسریع تصویب تحویل برنامه های او گفت:.

صحبت با بی بی سی امروز برنامه آقای شو گفت که “Covid-19 واقعا مشخص است یک دوره جدید از تحویل.”

“از آنجا که ما شروع به Deliveroo شده است که این باور نکردنی تصویب به سمت آنلاین و برنامه های. اما من فکر می کنم Covid-19 آورده جلو این رفتار مصرف کننده در حدود یک تا سه سال است.”

“از سوی دیگر ما رستوران همکاران در حال صدمه زدن به,” او گفت:.

اگر چه رستوران ها خواهد شد مجاز به بازگشایی در انگلستان در روز 4 ژوئیه اجتماعی فاصله اقدامات در محل Mr شو گفت که او معتقد است که “وجود دارد رفتن به افزایش تقاضا برای تحویل و جمع آوری.”

شرکت های فن آوری مانند Deliveroo “نیاز به توسعه ابزار بهتر برای رستوران ها به کار با خیال راحت و سودآوری” آقای شو گفت.

این می آید به عنوان Deliveroo راه اندازی یک ویژگی جدید به نام “میز خدمات”. از 15 جولای انگلستان کاربران قادر خواهد بود برای سفارش غذا و پرداخت از طریق Deliveroo برنامه هنگامی که آنها نشسته-در وعده غذایی در شرکت رستوران ها, کافه ها و بارها.

این شرکت می گوید آن را با هدف ساخت اجتماعی فاصله ساده تر در هنگام غذا خوردن.

“این مهم از ویژگی های ایمنی برای مصرف کنندگان اعتماد به نفس آنها می تواند بازگشت به رستوران با خیال راحت و برای کارکنان رستوران که قادر خواهد بود به کار در حالی که به حداقل رساندن فرد در تماس با” Deliveroo در بیانیه ای گفت.

بخش مهمان نوازی گلایه

این شرکت قبلا صحبت کردن در مورد مشکلات بخش مهمان نوازی چهره در طول بیماری همه گیر.

در ماه ژوئن Deliveroo سازماندهی یک نامه امضا شده توسط شریک زندگی خود را از جمله رستوران Itsu و Pret A Manger داد که این بخش مواجه جرم کاهش شغل بدون کمک بیشتر.

عمل نامیده می شود شامل کاهش مالیات بر ارزش افزوده در رستوران غذا و حفظ شغل احتباس طرح برای رستوران ها در حالی که اجتماعی فاصله اقدامات در محل هستند.

دولت صادر کرده است, مشاوره برای, میخانه ها, رستوران ها و کافه ها در انگلستان مجموعه ای برای بازگشایی از 4 جولای. آنها تشویق شده اند را به نگه داشتن یک ثبت نام از اطلاعات مشتری برای کمک به پیگیری و ردیابی گسترش Covid-19 عفونت.

شام را نیز تشویق به کتاب در پیشبرد و همچنین سفارش غذا و نوشیدنی به طور مستقیم به جداول خود را از طریق نرم افزار.

اما کیت Nicholls, مدیر اجرایی UKHospitality خواست شرکت در روز یکشنبه به خسته از خرید برنامه های گران قیمت.

“وجود خواهد داشت بسیاری از آمبولانس-تعقیب در نرم افزار اگر ما دقیق نیست,” او گفت:.

“ما دیده ایم بسیاری از شرکت فنی میاد بیرون و گفت:” اگر شما به ما پرداخت برای یک تعمیر سریع ما قادر خواهید بود برای ایجاد یک برنامه برای شما”.

“من ترس شرکت ها خواهد بود اغوا را به پرداخت بیشتر برای یک راه حل های فن آوری قبل از اینکه ما می دانیم چه دولت است که در واقع درخواست ما برای انجام” Ms نیکولز گفت.

Deliveroo می گوید که رستوران است که با استفاده از آن جدید “میز خدمات” ویژگی نخواهد شد کمیسیون.

ساختمان کسب و کار

صحبت با بی بی سی امروز برنامه آقای شو اضافه شده است که در حالی که این شرکت به تازگی گسترش آن در انگلستان پایه مشتری بخش مهمان نوازی نبود یکی بود که “سودآور شده است”.

“ما شده است نیاز به سرمایه گذاری در ایجاد این کسب و کار,” او گفت:.

هفته گذشته انگلستان را در رقابت watchdog گفت: آن دیگر نگرانی در مورد آمازون برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در خدمات تحویل مواد غذایی.

غول اینترنت آمازون اعلام کرد که قصد دارد به خرید 16 درصد از Deliveroo در مارس 2019.

رقابت و بازارهای سازمان در ابتدا نگران بود که £440m معامله جلوگیری می کند آمازون از راه اندازی یک شرکت رقیب که افزایش رقابت و به طور بالقوه به قیمت های پایین تر برای مصرف کنندگان اما بعد از آن تغییر ذهن خود را.

“این است که بیشتر مصرف کننده-وسواس شرکت در جهان است و ما واقعا افتخار می کنیم به سرمایه گذاری از آنها” آقای شو گفت.

“این یک افزایش اعتماد به نفس در انگلستان tech بخش و همچنین در Deliveroo.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

آهنگ پیشواز همراه اول