Coronavirus: چگونه صنعت تبلیغات در حال تغییر است

اولین قانون از تبلیغات است که آگهی های خود را باید دیده شود تا اثر داشته باشد.

این است که چرا اگر شما موفق شده اند برای خارج شدن از خانه به تازگی در انگلستان شما ممکن است متوجه شده اند که وجود دارد خیلی افتضاح آگهی حمایت از خدمات بهداشت ملی و کلیدی کارگران در تابلوهای تبلیغاتی و اتوبوس متوقف می شود.

به عنوان آنیا Lambrecht, استاد بازاریابی در مدرسه بازرگانی لندن, توضیح می دهد, آن را یکی از نشانه هایی است که صنعت تبلیغات در تلاش است.

“این است که بارز ترین در خارج از منزل با تابلوهای تبلیغاتی – هیچ-یک رانندگی گذشته آنها را به طوری که هیچ تجاری شرکت, تبلیغات,” او می گوید. “همین دلیل است که همه آنها در آگهی ها برای بیمه خدمات درمانی است.”

در تلویزیون به تعداد رو به رشد ما به طور فزاینده ای به تماشای جریان خدمات مانند Netflix و آمازون نخست که لازم نیست هر آگهی. در ضمن در تجاری سنتی کانال های تلویزیون وجود دارد مقدار زیادی از تبلیغات می شکند با چند آگهی در آنها است.

در انگلستان ITV تبلیغات درآمد پایین بود 42 درصد در ماه آوریل در حالی که فاکس در آمریکا دیده می شود درآمد دو نصف کردن. آن است که یک تصویر مشابه در بازارهای دیگر به دلیل وجود دارد بسیاری از محصولات است که نه تنها فروش در حال حاضر. پس چرا تبلیغ آنها ؟

نگاهی به صنعت خودرو – فروش در انگلستان در ماه آوریل کاهش یافت 97 درصد و در پایین ترین سطح خود از سال 1946. آنها همچنین کاهش تقریبا 50 ٪ در همان ماه در ایالات متحده است.

این ممکن است واضح به نظر می رسد به همین دلیل است که ماشین تبلیغاتی اتلاف پول است. اما ماشین هنوز در حال تبلیغ – البته به میزان کمتر در تلویزیون در رسانه های اجتماعی و حتی در برخی از تابلوهای تبلیغاتی.

است که به دلیل تبلیغات و بازاریابی صنایع خاطرات طولانی و نگران هستند که مشتریان خود را نمی. شرکت های با مارک های که شده اند در اطراف برای چند دهه و که ارزش میلیاردها اجازه ندهید که آنها می میرند در رکود است.

“علامت های تجاری در حال یادآوری به مردم که آنها وجود داشته باشد” می گوید: اندرو استفان, l’oréal استاد بازاریابی در دانشگاه آکسفورد را Saïd مدرسه کسب و کار. “تحقیقات نشان می دهد که در وقت و زمان دوباره در یک بحران است که خاموش کردن تبلیغات در مجموع بدن افت می کند به بهبود است.”

بنابراین برخی از کسب و کار را همیشه حفظ, تبلیغات, مهم نیست چقدر بد همه چیز به عنوان پروفسور Lambrecht توضیح می دهد. “در طول رکود اقتصادی سال 2008 پراکتر و گمبل و دیگر شرکت های مشابه نگه داشته تبلیغاتی خود را ثابت. شرکت سعی می کنید به ماندن در مصرف کننده ذهن حتی اگر هزینه های مصرف کننده می افتد. آن را می پردازد برای حفظ نام تجاری خود را در مصرف کننده چشم است.”

در این رابطه برخی از شرکت ها در حال درمان این بیماری همه گیر به عنوان یک شوک اقتصادی مانند دیگران آنها را از طریق بوده است در گذشته است. اما از راه های دیگر آن متفاوت است. برای شروع تبلیغ باید به کار کردن که در آن به صرف پول آنها فراموش کرده اند.

طولانی شده است یک حرکت به دور از رسانه های سنتی مانند تلویزیون و رادیو و روزنامه ها به عنوان صنعت تبلیغات متوجه آنها دیگر خود را رسیدن به مخاطبان هدف. پول به جای صرف شده است که در آن مخاطبان و به خصوص مخاطبان جوان go – آنلاین و به خصوص در رسانه های اجتماعی.

اما مستندات نیز به معنای ما ماندن و تماشای بیشتر تلویزیون پس از کدام راه باید صنعت پرش ؟ Matteo Montecchi یک همکار در بازاریابی در کسب و کار مدرسه به نظر می رسد نسبتا مطمئن شوید.

“با استفاده از دیجیتال و رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن اطلاعات در خارج وجود دارد به خصوص به نسل جوان شد و در حال حاضر یک روند قبل از همه گیر” او می گوید. “این وضعیت فقط بدتر که روند.”

که بدان معنی است که مدیران تبلیغات در حال حاضر در حال کار کردن که در آن به صرف بودجه محدود آنلاین – آسان نیست زمانی که رشد انفجاری در برنامه های مانند Infinite به معنی وجود دارد بیشتر و بیشتر مکان ها به صرف پول آنها.

اما وجود دارد یک جایزه اضافه شده – به نظر می رسد احتمال وجود دارد که نسل های قدیمی تر استفاده کرده اند مستند به افزایش استفاده از اینترنت و بنابراین می تواند هدفمند و موثر تر آنلاین.

حرکت نزولی این است که برخی از صنایع که بسیار وابسته به تبلیغات درآمد در یک اتصال واقعی. روزنامه درآمد برای مثال به طور چشمگیری در حال سقوط است.

تجارت جهانی

بیشتر از این سری در نظر گرفتن یک چشم انداز بین المللی در تجارت:

نه تنها فروش مواجه شدند فایننشال تایمز’ چاپ فروش کاهش یافت و 39 درصد در مارس اما درآمد حاصل از تبلیغات به عنوان به خوبی. حداقل به این خاطر که بسیاری از شرکت ها نمی خواهید برای قرار دادن تبلیغات خود را در کنار داستان در مورد همه گیر – نه مشکل وقتی است که بزرگترین داستان در اطراف.

آقای Montecchi معتقد است مطبوعات محلی خاص است که در راه بد. “مقالات محلی را واقعا رنج می برند و ممکن است زنده ماندن نیست,” او می گوید.

در نهایت آنچه از این شرکت های تبلیغاتی خود را ؟

تمام کسانی که انواع خلاق که معمولا نوشتن شعارها جاذب فیلم آخرین سوپر آرایش محدوده و فروش های چند ملیتی صنعت بزرگ کمپین های بازاریابی است که رسیدن به هر گوشه ای از جهان.

در حال حاضر تقریبا مانند هر صنعت دیگر آنها را به حال به طور چشمگیری کاهش, کار از خانه کردند کارکنان و قرار دادن برنامه های خود را در خود نگه دارد. آن را بسیار دشوار است برای فیلم تبلیغات در حال حاضر حتی اگر کسی در خارج وجود دارد مایل به صرف پول در جدید.

و که نمی خواهید برای پایان دادن به یک شبه ما را در وسط یکی از بزرگترین شوک های اقتصادی قابل تصور است. و اگر چه شرکت هایی می خواهید به نگه داشتن مارک های خود را در چشم های عمومی, بازاریابی و تبلیغات, بودجه در حال رفتن به یک آمار برای سال آمده است.

اما برای “خلاقیت” وجود دارد دراز مدت نگران: مدل کسب و کار خود شده است برای تولید با کیفیت بالا تبلیغات با بالاترین ارزش تولید – مکان های عجیب و غریب معروف, نام فیلم درخشان کار استادانه جلوه های ویژه و بدون درز ویرایش.

این مشکل می گوید آکسفورد دانشگاه پروفسور استفان است که زمانی که شما در نگاه مخاطبان واکنش به کاهش ارزش تولید “تحقیقات نشان می دهد مصرف کنندگان واقعا نمی مراقبت به ویژه در کانال های دیجیتال”.

به blunt, اگر شما می توانید همان نتیجه را با هزینه های کمتر, چرا نمی خواهد شما انجام این کار ؟

این همه گیر و مستند خواهد اثرات چشمگیری بر روی تمام جنبه های بازاریابی و تبلیغات از کسانی که وابسته به آن صرف مانند روزنامه ها و کانال های تلویزیون را به شرکت هایی که آگهی های خود را.

حداقل نه به دلیل آن است که کمک به سرعت بخشیدن به تغییر از تبلیغات در رسانه های جریان اصلی به صورت دیجیتالی که بدان معنی است که این صنعت تا به حال به واکنش نشان می دهند همیشه با سرعت بیشتری به تغییر چشم انداز در وسط یک فاجعه اقتصادی است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de