Coronavirus: EasyJet زمینه کل ناوگان هواپیماهای با توجه به ویروس

EasyJet است و ریشه آن کل ناوگان هواپیماهای و گفت: آن را می توانید یک تاریخ برای زمانی که آنها راه اندازی مجدد خواهد شد.

بودجه هواپیمایی گفت: آن را به حال ساخته شده حرکت می کند با توجه به “بی سابقه محدودیت های مسافرتی” اعمال شده توسط دولت ها در سطح جهانی و با توجه به این ویروس همه گیر.

آن را در حال حاضر لغو اکثر پروازهای اما تا به حال اجرا شده است و نجات پروازها به بازگرداندن انگلیسی رشته در خارج از کشور.

حرکت آمد و به عنوان منطقه ای شرکت هواپیمایی رئیس Loganair گفت: شرکت های هواپیمایی بعید بود برای زنده ماندن بدون یک دولت نجات.

همه گیر شده شدید تاثیر بر شرکت های هواپیمایی Loganair رئیس Jonathan Hinkles گفت: بزرگ سیاه و سفید دیک تام Burridge.

او گفت که هر هواپیمایی گفت: از آن می تواند زنده ماندن بدون کمک دولت “احتمالا دروغ گفتن”.

‘زمان به چالش کشیدن’

EasyJet گفت: آن کابین خدمه خواهد بود furloughed با کارکنان پرداخت 80 درصد از دستمزد خود را از 1 آوریل از طریق دولت کار احتباس طرح.

بودجه هواپیمایی و رئیس Johan Lundgren گفت که او “کار خستگی ناپذیر” را به مطمئن شوید که هواپیمایی “موقعیت خوبی برای غلبه بر چالش های کروناویروس”.

“من بسیار افتخار از این راه است که در آن مردم در سراسر EasyJet داده اند بهترین مطلق خود را در یک زمان به چالش کشیدن,” او اضافه شده است.

EasyJet مستقر در لندن گاتویک فرودگاه و 331 هواپیما. در زمان عادی آن را در خدمت 159 فرودگاه و 1,051 مسیرهای.

آقای Lundgren گفت: این شرکت هواپیمایی به حال عمل آن گذشته نجات پرواز در یکشنبه 29 مارس, اما ادامه خواهد داد به ارائه بیشتر نجات پرواز “درخواست”.

قریب به اتفاق بخش عمده ای از پرواز و از انگلستان مبتنی شده با توجه به سفر از محدودیت های اعمال شده برای کنترل گسترش coronavirus با بسیاری از شرکت های هواپیمایی می رود به دنبال کمک دولت برای زنده ماندن.

ویرجین آتلانتیک در حال حاضر نشان داد که در آن به دنبال نجات و شرکت های هواپیمایی مانند EasyJet انتظار می رود به دنبال کت و شلوار.

دولت گفته است: “تنها گام برای کمک به تلاش شرکت های هواپیمایی “به عنوان آخرین چاره” مورد به مورد و بر اساس.

Loganair آقای Hinkles هشدار داد که اتصال از راه دور در اسکاتلند و جزایر جوامع روستایی در سراسر انگلستان “نمی تواند حفظ شود و بدون خدمات هوایی” با این استدلال که دولت حمایت خود را برای شرکت هواپیمایی بود “ضروری”.

Loganair عمل راه به انگلستان ترین فرودگاه کنترل از راه دور مانند بارا در بیرونی هیبرید واقع در غرب اسکاتلند که در آن 19-seater هواپیماهای زمین در ساحل.

آن است که هنوز هم در حال اجرا نسبت بالاتر از آن پرواز از خطوط هوایی دیگر به دلیل برخی از سفر به دور افتاده ترین نقاط انگلستان است که هنوز هم در نظر گرفته شده ضروری است.

این شرکت هواپیمایی که هنوز هم گذر گاه مردم پست و کالاهای ضروری مانند محصولات دارویی به حدود 15 جزیره فرودگاه.

برخی از دور افتاده ترین راه ها یارانه توسط دولت اسکاتلند.

“ما باید به پرواز’

این اسکاتلندی حامل تا به حال به زمین نیمی از ناوگان خود و به طور چشمگیری خود را بریده بریده پرواز برنامه. این خود را قرار داده است کل عملیات در معرض خطر است.

“ما نمی توانیم فقط تعطیل” آقای Hinkles گفت. “از نظر اخلاقی ما را به پرواز.”

‘در جهت منافع ملی’

هر شرکت هواپیمایی که در حال حاضر مذاکره با leasers امیدوار است که آنها خواهد شد بیشتر و انعطاف پذیری بیش از پرداخت.

گذشته از مشکل فوری از نگه داشتن عملیات رفتن که آقای Hinkles معتقد است که “در جهت منافع ملی” طولانی مدت مشکل این است که چگونه به سرعت شرکت های هواپیمایی مانند خود را می تواند بازیابی از بحران – هر گاه سفر محدودیت برداشته می شوند.

او می گوید که پیش بینی در صنعت مورد زمانی که شرکت های هواپیمایی را به طور کامل بازیابی وجود ندارد.

“هنگامی که به یک آرایشگاه مجاز به بازگشایی وجود خواهد داشت یک صف از افرادی که نیاز به یک برش مو” او می گوید. “که نمی خواهد در مورد حمل و نقل هوایی.”

تمام شرکت های هواپیمایی را به نام های اضافی برای حمایت از اقدامات دولت به آب و طوفان است.

صنعت گروه شرکت های هواپیمایی بریتانیا و فرودگاه اپراتورهای انجمن خواسته اند دولت برای پوشش کنترل ترافیک هوایی اتهامات و پرداخت به سازمان هواپیمایی کشوری تا پایان این سال است.

شرکت های هواپیمایی نیز می خواهید در شش ماه تعلیق هوایی مسافری وظیفه مالیات که به ارمغان می آورد در £3bn هر سال به خزانه است.

رئیس Loganair گفت: تاثیر این بیماری همه گیر در حمل و نقل هوایی شده بود “سریع و شدید” و ادامه حمایت مورد نیاز خواهد بود هنگامی که ارتفاع از بحران گذشته است.

در مورد خود منطقه ای شرکت هواپیمایی هشدار داد که این امر می تواند “آسان تر برای حمایت از زیرساخت ها است که وجود دارد به جای سعی و ساخت است که زیرساخت ها” در آینده است.

سخنگوی وزارت حمل و نقل گفت: بخش حمل و نقل هوایی است که “مهم برای اقتصاد بریتانیا”.

آنها افزودند: “ما در حال حاضر به در نظر گرفتن وضعیت فردی شرکت تا زمانی که تمام دیگر برنامه های دولت شده اند پرداخته شده است و تمام تجاری گزینه های خسته از جمله افزایش سرمایه از سرمایه گذاران موجود.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de