Aldi, Morrisons, Waitrose و Asda در حال کاهش محدودیت در برخی از محصولات خود را که تحمیل شده بود در پی انباشت در اوایل این ماه.

تمام سوپر مارکت های بزرگ محدود مشتریان به خرید مقدار ثابت از آیتم های منحصر به فرد به نگه داشتن قفسه های کامل.

Aldi در حال حاضر لغو محدودیت ها به طور کامل در تمام اما چند مورد در حالی که Morrisons, Waitrose و Asda نیز حذف برخی از محدودیت ها و تغییر دیگران است.

در ضمن فروش مواد غذایی در انگلستان شد و در سطح رکورد در ماه مارس است.

Aldi مشتریان قادر خواهد بود برای خرید به عنوان بسیاری از آنها می خواهند بسیاری از اقلام در فروشگاه خود را.

اما آنها تنها مجاز به خرید چهار از برخی – از جمله شستن دست و صابون توالت رول خاصی کنسرو شده و الکل و ضد باکتری به دست ژل UHT شیر و فرمول نوزاد.

Morrisons است بردن محدودیت در برخی از موارد از سه به چهار در هر مشتری و از بین بردن برخی از مجموع آن را آسان تر برای مردم برای کمک به بانک های مواد غذایی.

سوپر مارکت را ایجاد محلی افت امتیاز برای مشتریان برای اهدای محصولات به دیگران و توزیع £10 متر از مواد غذایی به بانک های مواد غذایی خود را.

  • چگونه سوپر مارکت نگه داشتن مشتریان امن است ؟
  • سوپر مارکت ها ‘به شدت’ برش محدوده محصول

Waitrose است که با برداشتن درپوش آن در تمام مواد غذایی تازه پس گوشت و ماهی و مرغ و دیگر محصولات تازه هم اکنون می توانید آزادانه همراه با میوه و سبزیجات.

الکل و شیرینی عید پاک نیز مشمول محدودیت اگر چه محدودیت های فراموش باقی می ماند و در موارد خاص.

Asda از بین بردن محدودیت در میوه و سبزیجات و سرد محصولات.

تسکو Sainsbury و Co-op هستند نه تغییر سیاست های خود را در محدودیت های در حال حاضر.

در ضمن آمار و ارقام از مصرف کننده تحلیلگران Kantar نشان داد افزایش در خرید, در انگلستان این ماه است.

شلوغ ترین طلسم شد از 16-19 مارس زمانی که 88 درصد از خانوارها در بازدید از یک فروشگاه مواد غذایی اضافه کرد تا 42 میلیون سفر فوق العاده در سراسر چهار روز.

در چهار هفته اخیر, در سال در سال سوپرمارکت خرید و فروش رشد 20.6 درصد.

Kantar را در فریزر McKevitt گفت: £10.8 میلیارد دلار فروش در چهار هفته گذشته بود “حتی بالاتر از سطح دیده می شود در کریسمس”.

ارقام را عمدتا افزایش یافته است چرا که از مردم ساخت فوق العاده, خرید, سفر, به جای هزینه بیشتر در هر دیدار.

متوسط خانوار صرف اضافی £62.92 در طول چهار هفته گذشته معادل افزودن پنج روز به ارزش غذایی.

لندن تا به حال بزرگترین افزایش, با مواد غذایی صرف تا 26 درصد در ماه.

آقای McKevitt افزود: “این اجتناب ناپذیر است که خریداران اضافه کردن آیتم های اضافی به سبد خود هنگامی که مواجه با محدودیت در حرکت خود را.

“با رستوران ها و کافه ها در حال حاضر بسته شده و هیچ یک از ما می تواند غذا خوردن وعده های غذایی بر روی بروید دیگر و اضافی 503 میلیون وعده های غذایی به طور عمده ناهار و تنقلات آماده خواهد شد و خورده در خانه هر هفته برای آینده قابل پیش بینی.”

مواد غذایی آنلاین صرف 13 درصد بالاتر از مدت مشابه سال گذشته است.

متوسط آنلاین سبد هزینه £81.88 که £6 بیش از مارس 2019 در حالی که 14.6 درصد از خانواده ها دریافت آنلاین و تحویل – از 13.8 درصد در زمان مشابه در سال گذشته.

فروش الکل افزایش 22% – اضافی £199m.

نیز وجود دارد افزایش در هزینه برای خانواده ها با کودکان بیش از 16 سال سن است که به احتمال زیاد به پایین به جوانان و بازگشت زود هنگام از کالج و یا دانشگاه. این خانواده ها صرف £508 به طور متوسط در مواد غذایی در ماه مارس £88.13 بیشتر از آنها در همان ماه در سال گذشته است.

سوپر مارکت صرف داده ها از تحلیلگران نیلسن نشان داد که در هفتۀ منتهی به 21 مارس بسیاری از خریداران پر بود خود کابینت و عوض شد و تصمیم گیری به سهام تا فریزر.

آمار و ارقام خود را نشان داد که فروش مواد غذایی منجمد که هفته افزایش 84 ٪ در مقایسه با همان آخرین دوره سال است.

نیلسن مایک واتکینز وجود دارد گفت: تا به حال شده است یک “تغییر لرزه ای در به طور کلی الگوهای خرید”.

وی افزود: “بر خلاف فروشگاه ها وجود دارد که یک ظرفیت محدود برای خرید مواد غذایی آنلاین با توجه به ظرفیت انبار و در دسترس تحویل شکافها و این را باید محدود رشد فروش آنلاین می باشد.”

آنلاین تحویل شده است یک نقطه چسبیده برای بسیاری از مردم که خود را قادر به کتاب شکافها و به دنبال نخست وزیر بوریس جانسون درخواست برای استفاده آنلاین و تحویل در خانه بماند.

تسکو که در هفته گذشته محدود سفارشات آنلاین به 80 موارد تنها در حال حاضر گسترش آن تحویل خانه و کلیک کنید و جمع آوری خدمات به حدود 780,000 اسلات این هفته از 660,000 دو هفته پیش. این برنامه برای اضافه کردن یکی دیگر از 100,000 شکافها در هفته های آینده.

آن را نیز به استخدام بیش از 7,500 کارکنان و افزود: بیش از 200 وانت جدید به ناوگان خود را.

Asda نیز جذب بیشتر تحویل رانندگان در حالی که ترجمه را معرفی کرده است اولویت اسلات برای افراد مسن و آسیب پذیر مشتریان و تماس با مشتریان واجد شرایط در پایگاه داده خود را.

Morrisons ایجاد 3,500 شغل جدید برای کمک به گسترش آنلاین تحویل سرویس در حالی که Waitrose می گوید آن را کنار بگذارند حداقل یک چهارم از تحویل آن اسلات برای افراد مسن و یا افراد آسیب پذیر و در حال کار برای شناسایی مشتریان واجد شرایط.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی