آرمانی piggybacks در #MeToo توسط تشبیه سکسی تبلیغات و مد روند به تجاوز به عنف و… اما این هرگز او را از آغوش آنها

مد طراح Giorgio Armani را محکوم کرده و از لحاظ جنسی تحریک آمیز روند مد و تبلیغات به عنوان یک شکل از تجاوز به عنف – حتی اگر همین روند به ارمغان آورد او را به سوپر استار شدن یک نسل پیش.

آرمانی ناودان سبک و طراحان برای “تجاوز” زنان در معرض آنها را به روند روز در نظرات به خبرنگاران در طول هفته مد میلان در روز جمعه.

همچنین در rt.com می دانم که خود را اختصارات! H&M ناودان برای استفاده از طراح حروف است که همچنین نشان دهنده خشونت علیه زنان

اگر یک پیاده روی در خیابان می بیند و یک آگهی با یک زن با جوانان بزرگ و الاغ در چشم ساده و او می خواهد به مانند آن است که یک راه تجاوز به او,” طراح به خبرنگاران گفت:.

شما می توانید یک زن تجاوز به عنف در بسیاری از زمینه ها یا با پرتاب او را در زیرزمین و یا نشان می دهد که او در یک راه خاص.

نظرات خود را ممکن است صدای واقعی تر آمدن از کسی که تا حالا یک عمر صرف پانسمان زنان در برخی از همان آشکار لباس های او را به طور ناگهانی تصمیم به تشکیل یک شکل از تجاوز جنسی. در حالی که Armani بهتر است برای شناخته شده محافظه کارانه تر طرح 85 ساله طراح هیچ غریبه ای به استفاده از ویدئو برای فروش لباس و باند فرودگاه را نشان می دهد فلش گوشت به همان اندازه به عنوان هر یک از دیگر.

آرمانی مروارید-محکم فشار جنسی در مورد تبلیغات به خصوص غنی از آمدن مردی که متوقف ترافیک بیش از یک دهه پیش با تابلوهای فوتبال دیوید بکهام و همسرش, نفت و عمومی در لباس زیر خود را. و سبک او ریختگی در نقش متجاوزان? او اختراع کسانی که بیش از حد, حداقل با توجه به Vanity Fair مشخصات از سال گذشته است.

اگر آرمانی بودند ابراز گناه برای او نقش بازیگران در تا کنون-ناشناخته تجاوز جنسی او ادعا می کند که بازی کردن در خیابان به دست درنده طراحان و سبک نظرات خود را هنوز هم می تواند یک تن-ناشنوا اخراج از زندگی واقعی است, تجاوز جنسی, قربانیان – اما آنها که حداقل قابل فهم در خارج از لمس زبان از پیری میلیاردرهای.

او مجموعه خود را جدا از سایر طراحان با این حال اصرار به خبرنگاران گفت: “من بیمار از شنیدن کلمه ” روند.’ ما باید سعی کنید به برای زن امروز. باید وجود داشته باشد روند.

دور از empathizing با زنان تحت فشار قرار دادند به نقش آنها نمی خواهند به بازی های مد را, شکارچیان آرمانی به نظر می رسد صرفا سرمایه گذاری در غلبه تجاوز به عنف در اخبار چرخه از Harvey Weinstein و #MeToo به جفری اپستاین برگشتاندن او جوان طعمه با وعده راز ویکتوریا گیگابایت مدل. حتی رومن پولانسکی سن بی احتیاطی باید دوباره برای گرفتن عناوین. کاهش تجاوز به عنف به فقط یکی دیگر از روند نهایی misogynistic بیانیه مد.

همچنین در rt.com به عنوان Weinstein حکم در می آید چه #MeToo ساخته?

اما پس از آن چند طراحان مد دیده می شود مناسب برای ارائه به زنان بسیار فراتر از چاپلوسی و ساختگی توانمندسازی و ارائه آنها را با یک تصویر آرمانی از زنانگی در ازای چشم ظاهر مبالغ از پول – یک تصویر است که باید تمدید شود هر فصل قبل از آن (و یا بدتر از او) شروع به رشد می کنند.

اگر دوست دارید این داستان به اشتراک گذاری آن با دوستان!

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de