آمازون در سوپر مارکت ها با مواد غذایی رایگان تحویل

آمازون ramping تا آن مواد غذایی آنلاین خدمات با هدف خدمت به میلیون ها نفر از خریداران در سراسر انگلستان تا پایان سال 2020 است.

آنلاین فروش مواد غذایی تقریبا دو برابر طول همه گیر با بقال و تلاش برای نگه دارید تا با تقاضا است.

آمازون در حال حاضر پس از یک قطعه بزرگتر از این رشد سریع بازار که تحلیلگران می گویند می تواند به افزایش فشار بر رقبا مانند Ocado.

“این بسیار مهم” می گوید خرده فروشی تحلیلگر ریچارد هایمن.

“[Amazon] می تواند قانع کننده و مخرب و آن را به یک کسب و کار عظیم با جاه طلبی.”

آمازون تازه ارائه می دهد و یا همان روز بعد تحویل مواد غذایی برای مشتریان در لندن و شهرستانهای خانه.

خریداران باید برای عضویت در آمازون نخست به آن را دریافت و کاربران در حال حاضر به پرداخت هزینه ماهانه و یا یک مسئول تحویل هر سفارش. آن را تا حدود 10 ، 000 محصولات از جمله سرد و مواد غذایی منجمد.

از سه شنبه این خدمات را رایگان به نفع مشترکان در این مناطق در دستور بالا £40.

حدود 40 postcodes در ساری نیز دسترسی به سریع تر پیشنهاد ممکن است در همان روز تحویل قبل از نیمه شب اگر شما سفارش 21:00.

آمازون می گوید آن را به رول از این سریعتر و نامحدود رایگان تحویل مواد غذایی خدمات به “شهرهای متعدد” در پایان این سال است. این بلند پروازانه حرکت می کند.

‘گام بزرگ کردن’

“مواد غذایی تحویل یکی از سریعترین رشد کسب و کار در آمازون و ما فکر می کنم این خواهد بود که یکی از دوست داشتنی ترین نخست منافع در بریتانیا می گوید:” راسل جونز, کشور, مدیر, آمازون, تازه, انگلستان است.

او می گوید این گسترش در کارت های قبل از Covid-19.

“ما برنامه ریزی شده این کار را برای یک مدت زمان طولانی. این یک گام بزرگ در حجم. در روزهای اولیه از مستند ما همه ظرفیت مورد استفاده قرار گرفت. ما با اعتماد به نفس که ما می تواند راه اندازی این سرویس در حال حاضر در این نقطه در زمان,” او می گوید.

  • تسکو شروع می شود آنلاین قابل تعویض ظرف محاکمه
  • Ocado می گوید سوئیچ به خرید آنلاین دائمی است

آمازون نشان داد تعداد کمی از جزئیات در مورد برنامه های خود را.

آن را راه اندازی آمازون تازه در انگلستان در سال 2016 و هرگز داده آمار فروش و یا تعداد مشتری. آن حتی تایید کرد که چگونه بسیاری از آمازون نخست اعضای آن در انگلستان است.

با توجه به تحقیقات بازار شرکت Mintel وجود دارد 15 میلیون مشترک به طور بالقوه به آمازون یک پلت فرم.

بازار رقابتی

“من فکر می کنم آنها خواهد بود یک بازیکن بزرگ مواد غذایی در خرده فروشی آنلاین. آنها نمی خواهد آن را انجام می دهند در غیر این صورت. بسیاری از بازارهای آنها را به آنها می خواهم به بزرگترین بازیکن می گوید:” ریچارد هایمن.

آن را نیز بسیار مشکل تر است برای فروشنده به سود با خرید و فروش آنلاین در مقایسه با مشتریان و مراجعه به فروشگاه ها.

“ترسناک ترین چیزی که برای هر کس دیگری است که همه آنها واقعا نیاز به پول در حالی که آمازون, نمی کند و مکان آنها را در یک مزیت است.”

اما آن را نمی خواهد بود آسان می گوید: Thomas Brereton خرده فروشی تحلیلگر در GlobalData,.

“در حال حاضر مردم واقعا در نظر آمازون برای مواد غذایی است. آنها برای ایجاد آگاهی نام تجاری و که طول می کشد زمان و مقدار زیادی از سرمایه گذاری است.”

“مواد غذایی و غیر غذایی خرده فروشی دو مفهوم بسیار متفاوت و آمازون باید مراقب باشید به دست کم گرفتن رقابت انگلستان مواد غذایی در بازار.”

او می افزاید: “همچنین به دلیل آنچه که اتفاق می افتد با اقتصاد ارزش رفتن را به عنوان راننده اصلی چیزی است که تسکو شده است تلاش برای انجام با Aldi و قیمت آن مطابقت مبارزات انتخاباتی. آمازون هدف این است که برای رفتن به نسبتا حق بیمه به عنوان آن را امضا کرده است و بسیاری از معاملات با کوچکتر مستقل تامین کنندگان.”

یک نبرد بزرگ برای upmarket خریداران برای مجموعه پاییز. در ماه سپتامبر Ocado شروع به فروش خواهد شد M&S محصولات به جای Waitrose مواد غذایی است. و آن این بازیکن فکر می کند ریچارد هایمن که بیشتر به نگرانی در مورد زمانی که آن را می آید به آمازون آخرین حرکت می کند.

“اگر شما فکر می کنم در مورد جمعیتی نخست این اعضای نسبتا بهتر کردن… این یک چیز مبارزه آمازون خاموش هنگامی که شما یک کسب و کار تاسیس شده اما مبارزه با آنها را خاموش هنگامی که شما چیزی کاملا جدید در مورد M&S و نسبتا جدید در مورد Waitrose پرواز انفرادی خواهد شد بیشتر به چالش کشیدن.

“آمازون بسیار باهوش هستند در بقیه بازار به دنبال دستور کار خود را و من فکر می کنم آنها چه خواهد بود به خصوص در حال انجام است راجع تحویل بار” او می گوید.

همه بازیکنان تاسیس شده اند به سرعت در حال ساخت آنلاین ظرفیت برای مقابله با افزایش تقاضا که بسیاری بر این باورند خواهد بود یک تغییر دائمی در رفتار خريد. آمازون گسترش به معنی این بخش از £119bn مواد غذایی در بازار در حال رفتن به تبدیل شدن به حتی بیشتر رقابتی در ماه های آینده.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی