یک صندوق دولتی راه اندازی می شود بعد برای بازگرداندن تاریخی در خطوط راه آهن بسته بیش از 50 سال پیش تحت اصطلاح Beeching کاهش است.

وزیر حمل و نقل Grant Shapps بازدید Fleetwood اعلام £21.9 متر برای دو خط راه آهن و ایستگاه های جدید صندوق.

£500 متر وعده ساخته شده بود در حزب محافظه مانیفست انتخاباتی در ماه نوامبر.

اما کار به نام این طرح را “بی معنی” و اضافه کرد که £500 متر خواهد بازگشایی فقط 25 کیلومتر از راه آهن.

و راه آهن و دریایی و حمل و نقل اتحادیه (RMT) در توصیف این بودجه به عنوان یک “قطره در اقیانوس”.

دولت با دادن بودجه برای توسعه طرح برای دو تاریخی خطوط راه آهن – £1.5 متر به اشینگتن-Blyth-Tyne خط در Northumberland و 100000 پوند به Fleetwood خط در لنکشایر.

و جوامع قادر خواهید بود به درخواست برای برخی از باقی مانده از £500 گلدان برای بازگرداندن خطوط خود را.

  • محافظه کاران تعهد £4.2 میلیارد دلار برای قطار و اتوبوس و تراموا
  • کار می شود در £8m ایستگاه راه آهن

حدود 5000 مایل از مسیر بسته شد و بیش از 2.300 ايستگاه axed در دهه 1960 عمدتا در مناطق روستایی زیر Beeching گزارش که با هدف کاهش روزافزون بدهی ملی بریتانیا راه آهن با حذف تکرار و بسته شدن مسیرهای حداقل استفاده شعبه خطوط راه آهن.

این شناخته شده به عنوان Beeching کاهش است. برنامه های جلب مخالفت بزرگ از روستایی جوامع محلی که در مبارزات انتخاباتی و مانع از موفقیت برخی از راه ها و ایستگاه از بسته شدن.

در سفر خود به فلیتوود و Poulton-le-فیلد خط در روز سه شنبه که بسته شد در سال 1970 آقای Shapps رود که می گویند کار این است که ابتدا به “خنثیسازی آسیب Beeching کاهش” سرمایه گذاری در حمل و نقل برای کمک به اقتصاد محلی شکوفا و اطمینان حاصل شود که مناطق “بهتر متصل”.

مردم در فلیتوود یک شهر 25,000 است که hemmed در لنکشایر ساحل گفت: ما به اتفاق آرا که بازگشایی آنها از بین رفته خط راه آهن به نزدیکی Poulton-le-فیلد می تواند یک چیز خوب.

آنها می گویند شهر خود را از دست داده است بسیار بیش از سال است و آنها امیدوارند که بازسازی راه آهن خواهد کمک به بازسازی این منطقه و کاهش ازدحام در جاده ها.

دولت در حال حاضر در حال سقوط بیش از خود برای بازگشت به سیاست های منطقه ای است که بهبود اتصال در سراسر کشور است. فقط فکر می کنم از آن نجات برای منطقه ای شرکت هواپیمایی Flybe.

اما امروز اعلام کرد که تنها یک آزمایشی گام به سوی بازآفرینی یک خط راه آهن به Fleetwood. ارزیابی اقتصادی و اجتماعی مورد را در حال حاضر انجام می شود. بودجه – £100,000 – بادام زمینی است در حال حاضر.

اگر این ارزیابی مثبت است پول بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

حتی £500 متر (کل بودجه متعهد به بازگشایی خطوط برش در طول Beeching عصر) بزرگ نیست مبلغی پول در راه آهن زیرساخت از نظر.

مایکل Byng راه آهن ساخت و ساز مشاور معتقد است بازگشایی کلن به سکیپتن خط در نزدیکی لیدز هزینه حدود £368m خود را در آن.

او معتقد است که بازگشایی خط راه آهن به Fleetwood است که یک تراموا است که اجرا می شود در امتداد ساحل به بلکپول می تواند پول خوبی به سر برد و گزینه های دیگر مانند بهبود اتصال از تراموا خود را باید در نظر گرفته شود.

اظهار نظر در طرح های سایه وزیر حمل و نقل اندی مک دونالد گفت: “محافظه کاران ادعا می شده اند معکوس Beeching کاهش پس از سال 2017 با وجود نه بازگشایی یک اینچ از آهنگ.

“سرمایه گذاری در راه آهن فوق العاده است اما این سیاست بی معنی است بدون بودجه جدی تعهد میلیاردها پوند است.

“زمان از این اطلاعیه نیز مشکوک و به نظر می رسد طراحی شده برای منحرف کردن اذهان از سقوط قریب الوقوع شمال راه آهن حق رای دادن.”

پخش رسانه ای است که بر روی دستگاه شما پشتیبانی نشده

میک نقدی, دبیر کل RMT به همین شک و تردید در مورد برنامه های دولت.

“RMT از هر گونه سرمایه گذاری در راه آهن ما اما £500 متر است یک قطره در اقیانوس نسبت به آنچه واقعا مورد نیاز برای اتصال ما رها جوامع و معکوس دهه کاهش به زیرساخت و نگهداری,” او گفت:.

“اولین گام برای پایان دادن به هرج و مرج احتکار و تکه تکه شدن خصوصیسازی. هر چیز دیگری فقط پنجره پانسمان و هیچ کس را فریب خورده می شود.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im