سرویس و خدمات دهی در چت روم

سرویس چت احساس به طور پیش فرض یک نوار پیمایش در بالای همه وبلاگهای میزبان Blogger نشان می دهد. مورد طراحی مجموعه ای از پیوندها را شامل پیوند “ورود” می کند که می توانید برای ورود به Blogger ، ارسال پست جدید یا پیکربندی تنظیمات وبلاگ ، روی آن کلیک کنید. اگر Navbar ناپدید شود ، می توانید به روش دیگری به وبلاگ Blogger خود دسترسی پیدا کنید.

مکانی آنلاین که گروهی از افراد می توانند دور هم جمع شوند و درباره موضوعی صحبت کنند یا فقط گپ بزنند. معمولاً حداقل برای داشتن نام در اتاق باید وارد سیستم شوید و سپس ببینید که چه کسی در اتاق است. برخی از اتاق های گفتگو به شما امکان می دهند بدون اینکه دیگران مکالمه شما را ببینند با یک نفر صحبت کنید.

مثالها: می توان اتاقهای گفتگویی را یافت که تقریباً به همه جنبه های تلاش و علاقه انسان توجه دارند: به عنوان مثال جوامع فعلی براساس فیلمهای کلاسیک ، ریشه های ایرلندی ، چوبهای چرخان و روانخوانی ها وجود دارد. سایت های مختلفی مانند یاهو فهرست سایت های چت را ارائه می دهند. موارد دیگر ، مانند MSN Web Communities ، کاربران را از طریق مراحل لازم برای ایجاد اتاق گفتگوی خود راهنمایی می کنند.

سرویس های مبتنی بر وب که به افراد امکان می دهد (1) نمایه عمومی یا نیمه عمومی را در یک سیستم محدود ایجاد کنند ، (2) لیستی از سایر کاربران را که با آنها ارتباط مشترک دارند ایجاد کنند و (3) خود را مشاهده و بخزند. لیستی از اتصالات و ارتباطات ایجاد شده توسط دیگران در سیستم. ماهیت و نامگذاری این پیوندها بسته به موضوع ممکن است متفاوت باشد.

مثالها: Facebook ، Myspace ، Twitter ، Foursquare و Tumbler.

واقعیتی با واسطه رایانه که تجربه ای را در اختیار کاربر قرار می دهد که می توان تصور کرد گویی یک دنیا است. با استفاده از “آواتار” ، مردم می توانند در این مکانهای سه بعدی گسترده و جذاب با دیگران تعامل و ارتباط برقرار کنند.

مثالها: زندگی دوم ، فعال ، جهانیان.

از آنجا که Blogger Navbar ویژگی پیش فرض است ، تنها راه حذف این عنصر طراحی افزودن یک قطعه کوتاه از کد طراحی به الگوی وبلاگ است. برخی از الگوهای سفارشی شامل کدی است که Navbar را از وبلاگ حذف می کند. اگر الگوی استاندارد وبلاگ را با بارگذاری الگوی طراحی سفارشی جایگزین کنید ، اگر الگوی سفارشی کد لازم برای حذف مورد را داشته باشد ، Navbar ناپدید می شود.

سالها از اتاق گفتگو به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده می شود. اکنون مشاغل از اتاق گفتگو برای ارتباط با مشتریان ، سایر دفاتر و مشتریان بالقوه استفاده می کنند. از چت یک به یک گرفته تا چت روم های پر از کارمند و مشتری ، گفتگوی تجاری تقریباً در همه شرکت ها جای دارد. شرکت ها می توانند برای تعامل سریع با بازدیدکنندگان از اتاق گفتگو در داخل شرکت استفاده کنند یا اتاق گفتگو را در وب سایت خود قرار دهند

چت روم ها مکانی امن برای کارمندان در کل شرکت برای دیدار و ایده پردازی فراهم می کنند. از آنجا که اتاق های گفتگو بر اساس اطلاعات کاربری محدود می شوند ، فقط کارمندان خاص در اتاق های گفتگوی خاص مجاز هستند. همچنین می توان از اتاق گفتگوی مشاغل عمومی برای تعامل کارکنان در طول روز استفاده کرد.

کارمندانی که روی پروژه ها با هم کار می کنند می توانند در اتاق گفتگوی شرکتی با یکدیگر دیدار کنند و بدون اینکه هرگز میز کار خود را ترک کنند و یا به مکان های مختلف سفر نکنند ، درباره جزئیات صحبت کنند. بعضی اوقات کارمندان به احتمال زیاد ایده هایی را به یک محیط گپ که به صورت رو در رو روبرو می شود ، ارائه می دهند و باعث ایجاد طوفان مغزی در چت می شوند و به یک راه حل موثر برای کار گروهی تبدیل می شوند.